Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا تابش» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ خبر لغو میزبانی باشگاه‌های ایران از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی ناگوار است که بدون شک مبنای ورزشی ندارد بلکه بر محور مباحث سیاسی در گردش است. فراکسیون ورزش مجلس پس از تعلیق ورزش جودو ایران هشدار لازم را درباره تکرار این اتفاق در فوتبال داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون توجه به شرایط ایران در دام سیاسی‌کاری گرفتار شد.

عضو فراکسیون امید با اشاره به پشت پرده‌های این تصمیم گفت: لغو میزبانی ایران فراتر از نگاه ورزشی است و باید با استفاده از ظرفیت دیپلماسی ورزش به دنبال فیصله دادن این موضوع باشیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به یافتن راهکاری مفید برای حل این مشکل افزود: ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا کرسی داریم و این مشکل باید از طریق رایزنی حل شود. در این مسیر وزارت امور خارجه نیز می تواند کمک حال ورزش شود.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای‌اسلامی در پایان تصریح کرد: تصمیم AFC تنها بحث محرومیت از میزبانی یک مسابقه ورزشی نیست بلکه اهانت به کشور بزرگ ایران محسوب می‌شود. کدام کشور منطقه از امنیت ایران برخوردار است؟ چرا این نهاد ورزشی تذکری به کشورهای درگیر جنگ در خاورمیانه نمی‌دهد؟

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فراکسیون امید محمدرضا تابش محمدرضا تابش کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت امور خارجه ورزشی پروندهٔ خبری فوتبال در اغمای سیاست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فراکسیون امید محمدرضا تابش محمدرضا تابش کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت امور خارجه ورزشی مجلس شورای اسلامی فراکسیون امید محمدرضا تابش محمدرضا تابش کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت امور خارجه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها