Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به پوشش ۱۶ هزار و ۴۶۲ دانش آموز مناطق کم برخودار استان در طرح خدمات علمی بنیاد علوی، گفت: در قالب این طرح بالغ بر ۶ هزار و ۳۱۳ جلد کتاب در بین دانش آموزان پایه دوازدهم مناطق کم برخودار

کورش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح ارتقای علمی دانش آموزان مناطق کم‌برخوردار استان با همکاری بنیاد علوی و برای نهمین سال پیاپی در حال اجرا شدن است که در قالب این طرح خدمات آزمونی و کتاب کمک آموزشی و مشاوره‌ای رایگان به دانش آموزان مناطق کم برخوردار خوزستان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار و ۲۷۰ دانش آموز مناطق کم برخوردار استان زیر پوشش این طرح قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: امسال ۱۶ هزار و ۴۲۶ دانش آموز از خدمات آزمونی و مشاوره ای طرح ارتقای علمی بنیاد علوی بهره می بردند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۵۰ دانش آموز مربوط به پایه دهم، ۵ هزار و ۳۰۴ دانش آموز پایه یازدهم و ۵ هزار و ۷۷۲ دانش آموز مربوط به پایه دوازدهم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اینکه ۱۹۵ مدرسه مناطق کم برخوردار استان تحت پوشش خدمات این طرح قرار دارند، افزود: در قالب خدمات این طرح ۶ هزار و ۳۱۶ جلد کتاب به صورت ۸۶۲ بسته کتاب کنکوری و کمک آموزشی در بین ۵ هزار و ۷۶۲ دانش‌آموز پایه دوازدهم به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

مودت ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح توزیع رایگان کتب کنکوری و کمک آموزشی در بین دانش آموزان این مناطق بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۲۹ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال است.

وی در پایان گفت: برقراری عدالت آموزشی در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار و ارتقای سطح علمی دانش آموزان این مناطق از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح در خوزستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان