Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های عراق این پیام حضرت آیت الله خامنه ای را به مرجعیت عالی دینی عراق دومین پیام رد و بدل شده بین دو مرجع عالیقدر جهان اسلام در کمتر از دو هفته دانستند.

آیت الله سید علی سیستانی در جریان شهادت سرداران مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در ۱۴ دی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیت و همدردی فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز متعاقب انتشار خبر عارضه جسمی برای مرجع عالی عراق، در پیامی دیروز جمعه (۲۷ دی) جویای حال ایشان شد که به اعتقاد رسانه ها نشان دهنده نزدیکی بیش از پیش این دو رهبر معنوی جهان اسلام به همدیگر است.

برخی از رسانه های عراق تصویر زیبایی را که سایت رسمی مقام معظم رهبری از نحوه اعلام پیام در سایت ایشان انتشار داده بود،  بازتاب داده اند.

در این تصویر، متن پیام ابراز امیدواری حضرت آیت الله خامنه ای از موفقیت عمل جراحی آیت الله سید علی سیستانی منتشر شده در حالی که در گوشه ای از تصویر، عکسی از مرجع عالی عراق قرار دارد.

اغلب رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و شبکه های اجتماعی پیام ابراز امیدواری مقام معظم رهبری را برای شفای عاجل آیت الله سیستانی منتشر کرده اند.

روزنامه «الصباح» پرشمارگان ترین روزنامه عراق نیز پیام آیت الله خامنه ای را در صدر پیام های رهبران و مقام های بین المللی و منطقه ای قرار داده و نوشته است: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای آیت الله سیستانی شفای عاجل آرزو کرده است.

شبکه های تلویزیونی نیز با تصاویری از دو رهبر معنوی جهان اسلام، پیام آیت الله خامنه ای را که برای سلامتی آیت الله سیستانی آرزوی شفای عاجل کرده اند، منتشر کرده اند.

آیت الله سید علی سیستانی چهارشنبه شب گذشته (۲۵ دی) در پی پیچ خوردن پای چپ از ناحیه استخوان ران دچار شکستگی شدند.

آیت الله سیستانی متولد ۱۳۰۹ شهر مقدس مشهد از تاثیرگذارترین و با نفوذترین مراجع تقلید شیعه در عراق و جهان اسلام است.

وی همواره بر وحدت پیروان مذاهب، طوایف و اقوام مختلف به ویژه در عراق تاکید کرده و نقش مهمی در بسیج مردمی این کشور علیه گروه تروریستی تکفیری «داعش» داشته است.  

گروه پزشکی عراقی، عمل جراحی انجام گرفته روی استخوان ران معظم له را روز پنجشنبه گذشته (۲۶ دی) با موفقیت به انجام رسانده و دیروز جمعه ایشان به منزل شخصی خود در نزدیکی حرم امیرمومنان علی (ع) بازگشت.

«عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق نیز با دفتر آیت الله سیستانی تماس گرفته و از سلامت جسمی معظم له اطلاع حاصل کرد.

عبدالمهدی تاکید کرد که شخصا همچنان شرایط مرجع عالی دینی عراق را دنبال کرده و از آمادگی دولت عراق و همه دستگاه های دولتی برای فراهم کردن بهترین اسباب راحتی برای ایشان خبر داد.

برچسب‌ها آیت الله سیستانی انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری عادل عبدالمهدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آیت الله سیستانی انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری عادل عبدالمهدی آیت الله سیستانی انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!

فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • فیلم| ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر معظم انقلاب!
  • فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم