Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:25:04 GMT

نامگذاری بلواری در ساری به نام سردار شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۸۹۷

نامگذاری بلواری در ساری به نام سردار شهید سلیمانی

به گزارش خبرنگار مهر، علیجان شمشیربند عصر شنبه در جلسه شورای شهر ساری با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و هم رزمانش، جنایت و اقدام بزدلانه آمریکا را ناشی از ترس از رویایی مستقیم با این دلاورمردان دانست و گفت: دنیا مدیون خدمات سردار سلیمانی و همرزمانش است.

وی افزود: سردار سلیمانی جز در راه خداوند قدم برداشته است و همواره در مسیر ولایت بوده است و شهادت مظلومانه فرمانده محبوب نیروی قدس سپاه پاسداران را به رهبری و ملت ایران تسلیت می‌گوئیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پیش از آنکه پیکر مطهر سردار سرافراز اسلام به خاک سپرده شود، فرزندان ملت در سپاه پاسداران با حمله موشکی به پایگاه نظام عین الاسد، سیلی محکمی به این رژیم جنایتکار زدند وهیمنه پوشالی شیطان بزرگ را شکستند و مایه رسوایی آن شده است.

شمشیربند ادامه داد: پس از شهادت سردار سلیمانی، عزم برای مقابله با شیطان بزرگ آمریکا جزم تر شده است و هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند ملت ما را خسته کند و از پای درآورد.

رئیس شورای شهر ساری با تقدیر از حضور چندمیلیونی مردم رد مراسم‌های تشییع و بدرقه سردار سلیمانی افزود: سردار سلیمانی به دلیل تواضع، حسن سلوک، نگاه فراجناحی و عشق به مردم محبوب دل‌ها شد و نقش تعیین کننده در پیروزی جبهه مقاومت داشته است.

شمشیربند تصریح کرد: استکبار و صهیونیست نسبت به سردار سلیمانی کینه و عداوت دیرینه ای داشته‌اند اما مظلومان در سایه مهر و عطوفت وی، احساس امنیت می‌کردند.

رئیس شورای شهر ساری، به جایگاه والا و وسیع حاج قاسم سلیمانی اشاره و اضافه کرد: این شهید عالیقدر حق بزرگی به گردن همه دارد و به این جهت با پیشنهاد شهردار، بلوار حدفاصل سه راه جویبار ومیدان فرح آبادد به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شده است.

شمشیربند ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا یادآور شد: مردم راه سردار شهید سلیمانی را ادامه خواهند کرد.

وی با ابراز تأسف از حادثه سانحه هوایی و همدردی با خانواده‌های آنان افزود: همه این حوادث ریشه در موج سواری رژیم پلید آمریکا دارد و عده‌ای تلاش دارند، حضور باشکوه مردم را در آئین‌های تشییع و بدرقه سردار سلیمانی تحت شعاع قرار دهند.

رئیس شورای شهر ساری افزود: ملت هیچگاه تحت تأثیر اقدامات مزبوحانه معاندان قرار نخواهد گرفت و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی توجه به عمران و سازندگی در مناطق حاشیه شهری ساری و توزع عادلانه خدمات شهری و امکانات را لازم دانست.

کوروش یوسفی عضو شورای ساری نیزمیانگین سطح اشغال را بیش از ۷۰ درصد بیان کرد و خواستار تعیین تکلیف در این زمینه شد.

کد خبر 4828768

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر ساری شورای شهر قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد ایلام بوشهر سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد