Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بهنام احسان‌پور و یونس امامی مقابل حریفان خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا مغلوب شدند. تاریخ انتشار: 16:00 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۹۵۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات ۸ وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام پلیکونه که جزء رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود از ساعت ۱۳ امروز (شنبه) به وقت ایران، در شهر رم ایتالیا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج احسان‌پور و امامی دو نماینده کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم بهنام احسان‌پور در دور نخست مقابل گور اوگانسیان دارنده مدال برنز بازی‌های اروپایی از اوکراین با نتیجه ۴ بر ۴ پیروز شد. وی در دور بعد در مصاب با واسیلی شوپتار دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی بتواند برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۵ بر ۵ از سد جیمز گرین دارنده مدال نقره جهان از آمریکا گذشت. وی در دور دوم مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه ۷ بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: تمجید سایت اتحادیه جهانی از عملکرد محمدیان و زارع در رقابت‌های کشتی ایتالیا انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد فدراسیون کشتی کشتی آزاد یونس امامی بهنام احسان پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال

در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی که در باکو آذربایجان در حال پیگیری است تیم‌های میکس تفنگ کشورمان امروز در خط آتش قرار گرفتند که نتوانستند در ادامه برای کسب مدال به رقابت بپردازند.

در این ماده تیم ۲ میکس کشورمان با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام با ۶۲۹ امتیاز نهم شد.

تیم یک ایران با ترکیب فاطمه امینی و پوریا نوروزیان با ۶۲۲.۱ امتیاز سی و پنجم شد. براین اساس کار ملی‌پوشان میکس بدون رسیدن به فینال به پایان رسید. 

در این ماده ۴۱ تیم حضور داشتند که ۲ تیم از چین برای طلا و تیم‌های ایتالیا و اتریش برای برنز رقابت خواهند کرد. 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز