Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پیکارها که امروز شنبه به پایان رسید، ۴۳ بازیکن در سه گروه سنی خردسالان، هوپس و رده آزاد، منتخب از شهرهای کرمانشاه، همدان و نهاوند به صورت دوره ای و حذفی به میزبانی همدان رقابت کردند.

در پایان این مسابقات و در رده سنی آزاد ستایش ایلوخانی از همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد، نازنین مرتضایی دیگر ورزشکار همدانی دوم شد و بهار محمدی نیز مقام سوم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رده هوپس وانیا یاوری از کرمانشاه بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و در رده سنی خردسالان آنوشا فضلی از همدان عنوان نخست را به دست آورد.

نایب رییس هیات تنیس روی میز همدان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی این رقابت ها گفت: بهترین استعدادها در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

زهره ابوطالبیان بیان کرد: در این رقابت ها ستایش ایلوخانی ملی پوش کشورمان در بازی های آسیایی و نی نازنین مرتضایی از قهرمان ارزنده کشور حضور داشتند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقا سطح دانش و تجربه ورزشکاران مستعد تنیس روی میز دانست و گفت: با حمایت های هیات تنیس روی میز همدان در طول سال چندین تورنمنت منطقه ای برگزار می کنیم که تاثیر بسزایی در رشد و پیشرفت ورزشکاران مستعد این استان داشته است.

همدان دارای دو هزار ورزشکار تنیس روی میز است.

برچسب‌ها تنیس روی میز همدان ورزش قهرمانی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز همدان ورزش قهرمانی بانوان تنیس روی میز همدان ورزش قهرمانی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

کد خبر 6089272

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان