Web Analytics Made Easy - Statcounter

تور کیش در ایران انتخاب اول بسیاری از گردشگران برای یک سفر جذاب و پر هیجان است؛ سفری که نه تنها به مثابه فرصتی برای دور شدن از زندگی روزمره انجام می‌گیرد بلکه به واسطه امکانات استثنایی این جزیره برای تفریح و خرید خاطره‌ای به یاد ماندنی می‌سازد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، از امکانات این جزیره به عنوان پر سفرترین مقصد گردشگری داخلی هرچه بگوییم کم گفتیم، از هتل ها و اماکن تاریخی بگیر تا غواصی و فلای برد و امکانات تفریحی بسیار دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اما شما می توانید تور کیش را ارزان خرید کنید و با گزینه های مناسبی که در اختیارتان قرار داده می شود تور کیش نوروز 99 خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 از همین‌رو گردشگران تور کیش ، اغلب برای انتخاب یک تورِ همه چیز تمام، وقت می‌گذارند و وسواس به خرج می‌دهند. برای آنان مهم است که سفر علاوه بر محیا ساختن بستری برای لذت و کشف و آسایش، مقرون به صرفه نیز باشد، برای آنان مهم است که تور کیش ارزان بخرند و با هزینه‌ای معقول راهی سفر شوند. شاید یکی از دلایل استقبال از تور لحظه آخری کیش همین باشد.

اما این تنها راه یک سفر مقرون به صرفه به کیش نیست. ما در این مقاله پیرامون راه‌های سفر ارزان‌قیمت به کیش سخن خواهیم گفت. پیش از آن، اما بد نیست بپرسیم چه عواملی قیمت تور کیش اثرگذار است؟ جواب این پرسش‌ خود به خود ما را به سمت پاسخ اصلی رهنمون می‌کند؛ به سوی سفر ارزان‌ قیمت به کیش.

چه عواملی در هزینه ی تور کیش موثر اند؟

از آغاز یک سفر داخلی تا انتهای آن عوامل گوناگونی وجود دارند که می‌توانند بر هزینه شما در سفر اثر بگذارند؛ از فصل و وسیله نقلیه‌ای که برای سفر انتخاب می‌کنید تا جنس تفریحات و کارهایی که در حین سفر می‌کنید قدرت اثر گذاری این عوامل کم و یا زیاد می‌شوند. در زیر به چند مورد از اثرگذارترین عوامل در هزینه تور به کیش خواهیم پرداخت:

 فصلِ سفر

بسیار مهم است که چه فصلی را برای سفر به چه مقصدی انتخاب می‌کنید. اگر می‌خواهید در آستانه پاییز به مسکو بروید، طبیعتا همه چیز برایتان ارزان‌تر تمام می‌شود. چرا که پاییز تا بهار، به دلیل سرما فصل فصلِ مسکو نیست. در تور کیش هم ماجرا به همین ترتیب است. کیش به خاطر آب و هوای گرمسیری‌اش در تابستان اقبال کم‌تری دارد اما تا دلتان بخواهد پاییز و زمستانی پر از گردشگر را از سر می‌گذارند. البته یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که  مسئولان با برگزاری جشنواره تابستانی تور کیش می‌کوشند کیش را همچنان سر پا نگه دارند.

این فصول در قیمت تور کیش هم موثر است؛ هر چه به ایام طلایی فصل نزدیک‌تر باشید طبیعی است که قیمت سفر افزایش می‌یابد هر چه از فصل طلایی فاصله بگیرید، قیمت سفر مقرون به صرفه‌تر از آب در می‌آید.

چند شب و چند روزِ سفر

چند شب و روز در کیش خواهید ماند؟ معلوم است که هر چه تعداد روزها و شب‌های اقامت‌تان بیش‌تر باشد، می‌بایست هزینه بیش‌تری بپردازید. این تنها به تور کیش محدود نمی‌شود، همه تورهای مسافرتی از این قاعده پیروی می‌کنند.

کیفیت سفر

برخی تور کیش پنج ستاره را ترجیح می‌دهند، برخی دیگر به یک اتاق چند متری نیز اکتفا می‌کنند. برخی تا تهِ بازار را در نیاورند، ول کن ماجرا نیستند، برخی دیگر به دوری از شهر و آرام یافتن در جزیره کیش نیز راضی می‌شوند. برخی دلشان می‌خواهد همه بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز را تجربه کنند، برخی دیگر به دیدنی‌ها و شکم‌گردی ارج و قرب بیش‌تری می‌گذارند.

کیفیت سفر و نحوه انتخاب شما تاثیر به سزایی در یک تور کیش مقرون به صرفه دارد.

چگونه سفر کیش یک سفر مقرون به صرفه از آب در می‌‎آید؟

حالا که خوب از دلایل انتخاب تور کیش و هزینه‌هایش سر در آورید، وقت آن رسیده است که با چند راهکار برای یک سفر ارزان قیمت به کیش آشنا شوید؛ راهکارهایی که نه ثابت بلکه همه‌گیر هستند:

تابستان و پاییز به کیش سفر کنید

اگر گرمایی نیستید، پیشنهاد می‌کنیم تابستان و پاییز را به کیش سفر کنید؛ هر چه از فصل طلایی دور تر باشید سفری مقرون به صرفه‌تر خواهید داشت.

تورهای لحظه آخری

بعضی به واسطه مشغله‌هایشان ترجیح می‌دهند گزینه رزرو تور کیش را از هفته‌ها قبل کلید بزنند اما عده‌ای که به ارزش تور کیش ارزان دقیقه 90 آگاه‌اند تورهای لحظه آخری را انتخاب می‌کنند. در این زمینه شرکت‌های بسیاری خدمات مربوط به تور لحظه آخری کیش را ارائه می‌دهند؛ اما تور کیش نوروز 99 هم از همین حالا جذاب و پر طرفدار شده است.

برای سفرتان حساب و کتاب کنید

امکانات تفریحی و تجاری کیش چنان گسترده است که گاه به نظر می‌آید این همه موهبت تمامی ندارند. مهم نیست که آیا در سفر چند روزه خود همه دیدنی‌های کیش را می‌بینید، همه تفریحات را از سر می‌گذرانید و همه خریدنی‌ها را می‌خرید یا نه. مهم آن است که سفری باب طبع داشته باشد و حسابی حظ ببرید. تور کیش را به تناسب با علایق خود تنظیم و نه از همه بلکه از آن بخش جذابش استفاده کنید.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: اماکن تاریخی تور کیش رزرو هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی خطیر بعد از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی اظهار کرد:این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا 5 اردیبهشت 1403، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال 1990، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از آقای علی عسگری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه ایا به کارش ادامه می دهد یا خیر گفت: حق طبیعی یک مجموعه است با افراد جدید و تغییر مدیرعامل و هیات مدیره کار کنند.چه باشم و چه نباشم بسیار خوشحالم که این اتفاق برای باشگاه استقلال رقم خورده است. اثرات این روز بزرگ در آینده برای باشگاه استقلال مشخص می شود.

خطیر ضمن رد خبر گرفتن حق امضا از وی گفت: باید منتظر بمانیم دوستان در شرکت هولدینگ خلیج فارس چه برنامه ای برای آینده دارند. اجازه بدهید از این روز لذت ببریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.خواهش می کنم خیلی به حواشی و حق امضا گرفتن و این مسائل دقت نکنید. یکسری دنبال هیجانات هستند.مطمئنم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ می دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم