Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین وضعیت جسمانی آیت الله سیستانی و خسارات وارد شده به آمریکا در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد، مهم ترین هشتگ های شبکه های اجتماعی دنیای عرب، در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ موضوع وضعیت جسمانی رهبر شیعیان عراق، آیت الله سیستانی که بر اثر شکستگی از ناحیه استخوان پا تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند، یکی از هشتگ های پر بازدید شبکه های اجتماعی جهان عرب بود که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه به هشتگ «اشفاء-العاجل» از سوی کاربران عراقی در صفحات مجازی به طور وسیع اشاره خواهد شد.

هشتگ پر بازدید دیگری که به آن پرداخته خواهد شد ، خسارت های پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق خواهد بود که بر اثر حمله موشکی سپاه به این پایگاه هوایی آمریکا در ساعات ابتدایی بامداد روز چهارشنبه 18دی صورت گرفته است.

در این برنامه بیان خواهد شد که علاوه بر خسارات بی شماری که بوجود آمده، در جریان این عملیات موشکی، برای ساعاتی ارتباط تمامی پهبادهای نظامی آمریکا بر فراز منطقه قطع شده است.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 28 دی ماه ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا آیت الله سیستانی شبکه العالم هاشتاغ پایگاه عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • هشتگ آزادی بیان
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه