Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سردار مهماندار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام طرح جدید پلیس برای کاهش تردد خودرو‌ها در زمان تشدید آلودگی هوا گفت: در شرایط اضطرار فقط کسانی که از سهمیه ۲۰ روز تردد رایگان خود استفاده نکرده اند، می‌توانند، تردد کنند و به ازای هر روز تردد در شرایط اضطرار ۲ تا ۳ روز از سهمیه آن‌ها کم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران هدف از اجرای این طرح را کاهش تمایل مردم به استفاده از خودروی شخصی برشمرد و گفت: یک مقدار شرایط را سخت گیرانه‌تر کرده ایم تا تمایل مردم به استفاده از خودروی شخصی در روز‌های اضطرار کاهش یابد.

پیش از این در شرایطی که افزایش آلودگی هوا منجر به تعطیلی مدارس هم شده بود، استانداری تهران پلیس راهور را مکلف به اجرای طرح زوج یا فرد در شرایط اضطرار آلودگی هوا کرده بود. ولی سردار مهماندار در زمان اجرا اعلام کرد در زمان کاهش آلودگی هوا همان طرح ۲۰ روز تردد رایگان، از درب منازل و بدون امکان خرید در صورت اتمام ۲۰ روز اجرا می‌شود.

در نهایت شورای عالی ترافیک برای ایجاد شرایط سختگیرانه‌تر در زمان آلودگی هوا طرح ۲ روز به ازای یک روز در روز‌های آلوده را تصویب کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا طرح زوج یا فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو

ممکن است روملو لوکاکو را فصل بعد در پیراهن ناپولی ببینیم

طرفداری | چلسی و پاری سن ژرمن به جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه ای چلسی علاقه دارند. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، علاوه بر پی اس جی، چلسی نیز به جذب ویکتور اوسیمن می اندیشد. باشگاه فرانسوی آمادگی شروع مذاکرات برای جذب این مهاجم 25 ساله را دارد درحالی که باشگاه انگلیسی تماس های ابتدایی برای جذب او را برقرار کرده است. چلسی می خواهد شدنی بودن انتقال اوسیمن در ازای روملو لوکاکو و یک بازیکن جوانش به علاوه پرداخت پول نقد را درک کند (80-90 میلیون یورو). مانا، مدیر ورزشی بعدی ناپولی به لوکاکو علاقه دارد و در زمان مدیریتش در یوونتوس نیز به دنبال جذب او بود. باید دید این دو بازیکن چه موضعی خواهند داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تاثیر ذرات آلاینده بر کنترل هیجانات / تجربه بیشتر افسردگی و اضطراب در روزهای آلوده
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا