Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:40:28 GMT

دربی ایرانی‌ها در جام‌حذفی بلژیک

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۵۱۸۳

دربی ایرانی‌ها در جام‌حذفی بلژیک

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، هفته بیست و دوم لیگ فوتبال بلژیک امشب تیم شارلوا از ساعت 20:30 میزبان یوپن خواهد بود.

نکته جالب در خصوص این دیدار حضور چهار بازیکن ایرانی در جمع نفرات دو تیم است. که در این بین علی‌قلی‌زاده، کاوه رضایی و یونس دلفی در تیم شارلوا و سعید عزت‌الهی و امید ابراهیمی در تیم یوپن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به عملکرد خوب کاوه رضایی و علی قلی‌زاده دو بازیکن تیم شارلوا در هفته‌های گذشته احتمال حضور این دو مهاجم گلزن در ترکیب اصلی این تیم برای این بازی حساس وجود دارد اما یونس دلفی دیگر مهاجم تیم شارلوا مدت‌هاست که در دیدارهای تیمش غایب است در مجموع ۵ بازی این شارلوا انجام داده است تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است به همین دلیل احتمال حضور او در ترکیب اصلی این تیم برای بازی امشب بسیار ضعیف خواهد بود.

در مقابل اما امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش تیم یوپن در 12 بازی برای تیمش حضور پیدا کرده است احتمال دارد تا دوباره در ترکیب اصلی تیمش برای این بازی قرار داشته باشد.

علاوه بر آن نیز سعید عزت الهی دیگر هافبک تیم یوپن که در این فصل از لیگ فوتبال بلژیک تنها موفق به حضور در یک بازی بوده است. او مدت‌ها بدلیل مصدومیت از ترکیب اصلی تیمش دور بود و تابحال نتوانسته گلی برای تیمش به ثمر برساند احتمال دارد در بازی امشب تیمش برابر شارلوا دوباره نیمکت‌نشین باشد و فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر محمدرضا پهلوی تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ بلژیک علی قلی زاده کاوه رضایی امید ابراهیمی مکانیسم ماشه رابرت مک ایر محمدرضا پهلوی تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر

آیا لوکیتا با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند؟

طرفداری | عملکرد لوکا مودریچ در چند ماه گذشته به خوبی نشان داده که اسطوره کروات لوس بلانکوس، همچنان به عنوان یک فوتبالیست نخبه با توانایی‌های فراوان در بالاترین سطح شناخته می‌شود.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، اگرچه به دلیل تمرکز کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، روی آینده‌نگری تیمش، این فصل فرصت کمتری به لوکا مودریچ رسیده اما هر بار که او پا به زمین گذاشته، عملکردی درخشان ارائه داده است. در چند هفته گذشته، این بازیکن 38 ساله با ارائه بازی‌های درخشان به عنوان بازیکن تعویضی در هر دو بازی مقابل منچسترسیتی، درخشش در ال‌کلاسیکو و عملکرد خوب شب گذشته مقابل رئال سوسیداد، ارزش خودش را دوباره به اثبات رسانده است.

لوکا مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

با توجه به اینکه قرارداد مودریچ در پایان فصل به پایان می‌رسد و او در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم نداشته، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جدایی او در تابستان مطرح شده بود. با این حال، طبق آخرین به‌روزرسانی از خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، خوزه فلیکس دیاز، احتمال تمدید قرارداد مودریچ با رئال برای یک فصل دیگر "به طور فزاینده‌ای زیاد" شده است. به نظر می‌رسد که مودریچ در 38 سالگی در اواخر دوران حرفه‌ای خودش قرار دارد و ترجیح می‌دهد به جای انتقال به MLS یا حتی باشگاه سابق خود دینامو زاگرب، یک فصل دیگر در پایتخت اسپانیا بماند.

فرصتی عالی برای جوانان رئال مادرید

با توجه به تداوم حضور تونی کروس و احتمال ماندن مودریچ، این اتفاق می‌تواند خبر بسیار خوبی برای رئال مادرید باشد. در حالی که این زوج باتجربه ممکن است در فصل آینده بازی‌های زیادی انجام ندهند، اما صرف حضور آنها در رختکن و انتقال دانش و تجربه ارزشمندشان به نسل جوان، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. جوانانی مانند جود بلینگام، براهیم دیاز و آردا گولر می‌توانند به خوبی از حضور در کنار این اسطوره‌ها بهره کافی را ببرند و از آنها نکات فنی و اخلاقی فراوانی یاد بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر