Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@12:55:32 GMT

پدر شهید «علی آقایی» به فرزند شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۵۵۲۳

پدر شهید «علی آقایی» به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید مدافع حرم «علی آقایی» از شهدای گرانقدر مدافع حرم استان اردبیل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش مشرق، حاج سبزعلی آقایی پدر شهید مدافع حرم «علی آقایی» از شهدای گرانقدر مدافع حرم استان اردبیل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: ماجرای دیدار با مقام معظم رهبری پس از غروب درد دل پدر یکی از جان‌باختگان حادثه هواپیما برای جلیلی

مراسم تشییع و تدفین مرحوم حاج سبزعلی آقایی فردا یکشنه ۲۹ دی از ساعت ۱۰ از مقابل مسجد امام حسین(ع) راه جیرال به طرف آرامستان غریبان برگزار و در کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

به همین مناسبت مراسم لیلة‌الدفن مرحوم سبزعلی آقایی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) برگزار و مجلس ترحیم نیز روز دوشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در همان مکان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ شهید علی آقایی در ۲۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مردم مظلوم و مسلمان منطقه به سوریه اعزام و پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ هفتم اسفند ۱۳۹۴ به دست نیروهای تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید مدافع حرم بعد از ۴ سال دوری و چشم انتظاری در تیرماه سال‌جاری به آغوش وطن بازگشت و دهم تیرماه در آرامستان غریبان اردبیل به خاک سپرده شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی مشرق سوریه مجلس ترحیم شهید مدافع حرم اردبیل حسین شهید علی آقایی شهید تشییع شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان