Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:52:26 GMT

جولان اسم های ایرانی در کرویگ اشتادیون

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۵۶۶۰

جولان اسم های ایرانی در کرویگ اشتادیون

«فرار علی قلی زاده... پاس به بیرون... قبل از کاوه رضایی، امید ابراهیمی توپ رو قطع می کنه....» این گزارش یک بازی لیگ ایران نیست، این صحنه ها می تواند در کرویگ اشتادیون شکل بگیرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب یوپن و شارلروا در لیگ بلژیک یک اتفاق ویژه برای لژیونرهای ایرانی است. دو تیمی که 5 بازیکن ایرانی را به خدمت گرفته اند که به جز یونس دلفی، بقیه آن ها می توانند در زمین حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که از ساعت 20:30 به وقت ایران آغاز می شود، احتمالاً شاهد حضور کاوه رضایی و علی قلی زاده در ترکیب تیم شارلروا و امید ابراهیمی در ترکیب اصلی یوپن خواهیم بود. در ادامه 7 نکته از دوئل ایرانی ها در بلژیک را با هم مرور می کنیم:


*یوپن در 7 بازی اخیر 6 شکست خورده و اوضاع بحرانی دارد اما شارلروا در 11 بازی اخیر در لیگ بلژیک بدون شکست بوده و با همین نتایج عالی تا رده دوم جدول بالا آمده.

*شارلروا در سال های اخیر آمار خوبی مقابل یوپن ثبت کرده و 5 دوئل این تیم در لیگ، با 4 برد شارلروا همراه بوده.


*در میان بازیکنان ایرانی دو تیم، کاوه رضایی با 15 حضور، بیشترین بازی را در لیگ انجام داده. علی قلی زاده 13 و امید ابراهیمی هم 12 بار در ژوپیتر لیگ حاضر بوده اند. سعید عزت الهی تنها یک بار در لیگ برای یوپن به زمین رفته.

* یوپن ضعیف ترین خط حمله لیگ است و در نقطه مقابل، شارلروا صاحب دومین خط دفاع مستحکم لیگ بوده.
*بازی رفت دو تیم با تک گل دقیقه 83 کاوه رضایی با پیروزی شارلروا به پایان رسید.

*از جمع ایرانی های شارلروا، یونس دلفی به خاطر مصدومیت قطعاً به این بازی نخواهد رسید.
*کاوه رضایی با 8 گل بهترین گلزن شارلروا  و میلیسویچ هافبک اهل بوسنی یوپن با 4 گل، بهترین گلزن این تیم است.

علی قلی زاده سعید عزت اللهی یوپن شارلروا امید ابراهیمی کاوه رضایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی قلی زاده سعید عزت اللهی یوپن شارلروا امید ابراهیمی کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام اسامی فینالیست‌های بخش‌های مختلف فستیوال MENA Games Industry Awards ۲۰۲۴، دو بازی «امپراتور‌های قلابی» از استودیو «پرشالند» و «پسرخوانده» از استودیو «پاییزان» نامزد دریافت جایزه از این فستیوال شدند.

بازی پسرخوانده از تولیدات استودیو پاییزان در بخش «بومی‌سازی» نامزد دریافت جایزه شده است. نکته جالب و هیجان انگیز اینکه بازی پسرخوانده در این بخش باید با بازی مطرح  Assassin's Creed Mirage از تولیدات یوبیسافت، برای کسب جایزه نخست این بخش رقابت کند.

در این بخش این جایزه به استودیو‌هایی اعطا می‌شود که سال گذشته بازی‌هایی را در زمینه‌های بومی‌سازی پشتیبانی کرده‌اند. همچنین تضمین می‌کنند که هم نسخه‌های جدید و هم به‌روزرسانی‌های جدید با کمترین مشکلات ممکن منتشر شوند و به‌طور مناسب برای بازار‌های هدف MENA بومی‌سازی شوند.

اما دیگر بازی ایرانی کاندید دریافت جایزه از این فستیوال یعنی امپراتور‌های قلابی ساخته مهرداد رضایی در استودیو پرشالند، در بخش مهم «بازی سال منا» نامزد دریافت جایزه شده است. رقابت در این بخش نیز با توجه به دیگر بازی‌های نامزد دریافت جایزه، بسیار سخت و تنگاتنگ خواهد بود.

جایزه این بخش بر اساس خلاقیت، مکانیک بازی، دستاورد‌های فنی، هنری و شنیداری، نوآوری، درگیر شدن با مخاطب و موفقیت‌های انتقادی و تجاری به بازی برگزیده اعطا می‌شود.

اعلام اسم بازی امپراتور‌های قلابی در فهرست نامزد‌های بازی سال فستیوال منا در حالی اتفاق افتاده است که این بازی به تازگی جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت از فستیوال «گیم کانکشن» آمریکا را کسب کرده است.

فهرست نهایی متخبان این فستیوال توسط هیئت داوری متشکل از بیش از ۸۰ متخصص صنعت بازی در حال رای‌گیری است و برندگان در روز پنج‌شنبه ۲ می (۱۳ اردیبهشت)، به عنوان بخشی از اجلاس گیم اکسپو دبی ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه