Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارت هدلاینرز پلی را می توانید به صورت رایگان به دست آورید.

طرفداری - همان طور که قبل تر گفته شد، رویداد Headliners در فیفا 20 آغاز شده است. در کنار بازیکنانی که برای آن ها کارت جدیدی منتشر شده است، شاهد عرضه 2 چالش هستیم. اولین چالش مربوط به آداما ترائوره است که می توانید با صرف حدود 200 هزار سکه این چالش را انجام دهید و آخرین کارت آداما ترائوره را به دست آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کارت لاسانه ترائوره را نیز می توانید با انجام چند چالش که در بخش Season Progress مشخص شده اند، این کارت را به صورت رایگان به دست آورید. چنانچه این 2 بازیکن کارت جدیدی دریافت کنند، کارت هدلاینرز آن ها نیز آپگرید خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد

به نقل از اکیپ فرانسه؛ جف رنه آدلاید، فوتبالیست فرانسوی تیم مولن بلژیک پس از اصابت توپ به سرش در جریان مسابقه لیگ این کشور از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد.

این حادثه در جریان بازی مولن در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال بلژیک برابر شارلوا (۳ بر یک) رخ داد. در پایان نیمه نخست یک ضربه محکم توپ به سر رنه آدلاید ساله برخورد کرد. رنه آدلاید حدود ۱۰ دقیقه بیهوش بود. او را با برانکارد بردند و به دلیل خونریزی مغزی مشکوک به بیمارستان منتقل کردند. بعداً تیم پزشکی گزارش داد که این هافبک فرانسوی مشکل خاصی ندارد.

رنه آدلاید از سپتامبر ۲۰۲۳ برای مولن بیک بازی می‌کند. او در این فصل ۲۷ بازی انجام داد، سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • یافتن عدد متفاوت در کمتر از 10 ثانیه (سرگرمی تصویری)
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید