Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب"خوزستان پشت خاکریز سیلاب" به تالیف و گردآوری مجتبی گهستونی روزنامه نگار با سابقه خوزستانی چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کتاب"خوزستان پشت خاکریز سیلاب" به تالیف مجتبی گهستونی روزنامه نگار با سابقه خوزستانی توسط نشر تراوا چاپ و منتشر شد.

نویسنده این کتاب در جریان بحران سیلاب خوزستان حدود ۱۵ گزارش را در روزنامه های ایران و جام جم منتشر کرده که در کل این کتاب در بر دارنده یکصد گزارش، یادداشت و مصاحبه در خصوص سیلاب فروردین ماه سال جاری است که توسط رسانه های خوزستان و کشور منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی گهستونی در خصوص چاپ کتابش اظهار کرد: عنوان کتاب "خوزستان پشت خاکریز سیلاب" به گزارشی تعلق دارد که در روزنامه جام جم به قلم اینجانب منتشر شده که توسط انتشارات ترآوا در ۴۲۶ صفحه به چاپ رسیده است.

نویسنده کتاب خوزستان پشت خاکریز سیلاب گفت: علاوه بر انتشار یکصد گزارش، تحلیل و مصاحبه از ۶۰ روزنامه‌نگار و تحلیلگر، عکس‌های مهدی پدرام‌خو عکاس خوزستانی از سیلاب، همچنین پیشخوان رسانه‌های کشور که در صفحه نخست خود سیلاب خوزستان را پوشش ویژه دادند به همراه عکس خبرنگاران و عکاسانی که در بحران سیلاب تلاش فراوانی برای پوشش لحظه ای سیلاب داشتند، منتشر شده است.

این روزنامه نگار خوزستانی با اشاره به اینکه در این کتاب شعری از مهدی مرادی شاعر خوزستانی که درباره سیلاب سروده شده نیز آورده شده است، افزود: در این کتاب به هیچ وجه سعی در نقد و یا تمجید مسوولان نکرده ام و با انتشار اصل گزارش های منتشر شده در مطبوعات و خبرگزاری ها و یا پایگاه های خبری به نقش تاثیرگذار رسانه ها در مواقع بحران برای تهیه گزارش پرداخته ام و ابعاد مختلف سیلاب خوزستان به واسطه گزارش های میدانی و همنشینی با مردم و یا گفت و گو با مسوولان را کنکاش می کند و تلاش دارد تا از جامعه خبری کشور تقدیر کند.

مولف کتاب خوزستان پشت خاکریز سیلاب بیان کرد: نتیجه سفر روزانه به برخی شهرها و ده ها روستای درگیر سیلاب در خوزستان سبب شد تا گزارش، مصاحبه ها و تحلیل های مختلف در رسانه های کاغذی و اینترنتی منتشر شود. تلاش برخی همکاران رسانه ای و سماجت آنها در تهیه مصاحبه میدانی و عکس باعث شد تا ترغیب به جمع آوری بخشی از صدها نوشتار منتشر شده در رسانه های استانی و ملی شوم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پوشش جام جم رسانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «پرونده مختارنامه» نوشته رضا استادی به تازگی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود. این کتاب روایتی از فراز و فرودهای سریال تلویزیونی مختارنامه است.

پرونده مختارنامه حاوی ناگفته‌هایی از سریال تلویزیونی مختارنامه و تحلیل و تشریح روند ساخت این اثر است که نگارش آن از سال ۱۳۸۵ آغاز و طی بازنویسی‌های مختلف، مهر ۱۴۰۲ به پایان رسیده است.

کتاب مورد اشاره در ۶۰۰ صفحه نوشته شده و طی ۱۰ فصل به ترتیب زمانی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ روند ساخت و پخش این سریال را به صورتی داستان گونه و صریح روایت می‌کند. همچنین در بخشی از کتاب سه تک نگاری درباره محمود فلاح، عظیم جوانروح و داوود میرباقری قرار گرفته و پایان بخش کتاب نیز آلبوم تصاویر پشت صحنه سریال است که تاکنون منتشر نشده اند.

کد خبر 6095489 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر