Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خلیل آبادی روز شنبه در حاشیه جلسه هم اندیشی با شورایاری‌های محلات شهرری برای احصای مشکلات و کمبودها به خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر بافت فرسوده بسیاری از خانه‌های شهرری در مقابل زلزله ناپایدار هستند که باید احیاء شوند.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته بافت فرسوده شهرری از ۱۵۰ هکتار به ۱۰۰ هکتار کاهش یافته است، عنوان کرد: بسته‌های تشویقی شهرداری تهران و وام‌های ساخت و ساز به اندازه‌ای نبوده که بخش خصوصی و شهروندان ری را به تخریب و بازسازی خانه‌هایشان ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل آباد ادامه داد: دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری تهران با توجه به افزایش دستمزدها و مصالح ساختمانی باید مشوق‌هایی را برای مردم و بخش خصوصی تعریف کنند که رغبت برای ساخت و ساز در میان آنان بالا رود.

وی با اشاره به اینکه شهرری روی گسل قرار دارد، تاکید کرد: نظارت دقیق بر روی رعایت قوانین ساخت و ساز ساختمان و بسته‌های تشویق باید در دستور کار مدیریت شهری در جنوب تهران قرار گیرد تا در صورت بروز هرگونه حادثه طبیعی با فاجعه انسانی روبرو نباشیم.

خلیل آباد در ادامه در خصوص شورایاری‌های اظهار داشت: نمایندگان مردم محلات در شورایاری‌ها باید مشکلات را به صورت تخصصی احصاء و پیگیری کنند تا دستگاه دولتی نیز بتوانند به بهترین شکل مشکلات را حل نمایند.

وی تاکید کرد: مشکلات امنیتی، روشنایی، وجود پست‌های مزاحم برق و گاز، پایین بودن فشار آب و سختی آب شرب که شورایاری‌ها به نمایندگی از مردم محلات مطرح می کنند باید به بهترین نحوه برطرف شود.

جلسه هم اندیشی مسئولان شهرستان ری با شورایاری‌های محلات شهرری برای احصای مشکلات و کمبودها امروز شنبه با حضور حسن خلیل آباد نماینده شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰، روسای ادارات و جمعی از نمایندگان شورایاری‌های منطقه ۲۰ در فرماندار برگزار شد.

نمایندگان شورایاری‌های محلات کمبود روشنایی در معابر، ترافیک، مشکلات آب و فاضلاب، کمبود خط تلفن، کمبود امکانات بهداشتی و توزیع نشدن مناسب آن در سطح شهر، نبود امنیت در برخی محلات، نداشتن شعبه بانک، وجود دکل‌های فشار قوی در محلات را از مهمترین مشکلات مردم شهرری عنوان کردند.

منطقه ۲۰ (شهرری) با جمعیتی در حدود ۴۰۰ هزار نفر جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آب و فاضلاب برق تلفن زلزله ساخت و ساز قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری

۲۸ فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از در ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟