Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله چهارم از بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور با پیگیری رقابت‌های گروه‌های A و B به پایان رسید. در مجموع رقابت های گروهی این مسابقات تیم‌های پرسپولیس و نفت امیدیه  به ترتیب در گروه A و B با ۱۷ و ۱۴ امتیاز صدرنشین شدند.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور تیم های اول و چهارم ، سوم و دوم دو گروه بصورت ضربدری در دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از مسابقات با حضور تیم های پرسپولیس، دانشگاه آزاد اسلامی، استخر شهید نوفلاح و سایپا در گروه A و تیم های رعد پدافند، پیشگامان کویر یزد، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران در گروه B پیگیری می‌شود.

رده بندی گروه A تا پایان چهار مرحله  :

ردیف تیم تعداد بازی امتیاز  ۱ پرسپولیس ۱۲ ۲۳ ۲ دانشگاه آزاد اسلامی
خراسان رضوی  ۱۲ ۱۷ ۳ سایپا ۱۲ ۸ ۴ استخر شهید نوفلاح ۱۲ صفر

رده بندی گروه B تا پایان چهار مرحله  :

ردیف تیم تعداد بازی امتیاز  ۱ نفت امیدیه ۱۲ ۱۸ ۲ نفت و گاز گچساران ۱ ۱۶ ۳ رعد پدافند ۱۲ ۱۱ ۴ پیشگامان کویر یزد ۱۲ ۳ کد خبر 4828949

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر واترپلو واترپلو فدراسیون شنا شیرجه واترپلو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک فرهاد مجیدی والیبال گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر ارسلان دمیرچی به خبرنگار صدا و سیمای گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب زن و مرد گیلان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۸ هزار و ۲۹۲ نفر هم در گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی در گیلان با یکدیگر رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: عصر امروز هم هزار و ۲۱۹ داوطلب در گروه هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی در گیلان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دکتر ارسلان دمیرچی از شرکت ۱۱ هزار و ۹۱۳ داوطلب زن و مرد گیلانی در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: نتیجه مرحله نخست کنکور نیمه اول خرداد و نتیجه نهایی هم هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب زن و مرد گیلانی در مرحله نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کردند که از این تعداد داوطلب، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان