Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :۲۳ هزار شهروند منطقه ۱۵ در المپیادهای ورزشی شرکت کردند.

امتداد :۲۳ هزار شهروند منطقه ۱۵ در المپیادهای ورزشی شرکت کردند.

به گزارش امتداد ، اکبرمختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی در سه مرحله محله، منطقه و فرامنطقه ای از اردیبهشت ماه آغاز شده است افزود: این مسابقات اکنون در مرحله فرامنطقه ای در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح این دوره از المپیاد ورزشی در بخش آقایان پرداخت و گفت: ۱۵ هزار نفر از آقایان در رده های سنی مختلف در ۱۱ رشته ورزشی شامل فوتسال، والیبال، شنا، دومیدانی، آمادگی جسمانی، شطرنج، ژیمناستیک، کشتی، کاراته و تکواندو باهم رقابت کردند که نفرات و تیم های برتر در ۲ مرحله نخست مشخص شدند.

مختاری در ادامه افزود: مرحله نهایی رشته ورزشی آمادگی جسمانی نیز برگزار و منطقه ۱۵ موفق به کسب ۲ مقام برتر در میان مناطق ۲۲ گانه شد. مرحله فینال دیگر رشته های ورزشی نیز تا پایان بهمن ماه برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه به برگزاری این المپیاد در بخش بانوان اشاره کرد و افزود: این رویداد ورزشی با حضور ۸ هزار نفر از بانوان منطقه در رده های سنی مختلف در ۸ رشته ورزشی شامل والیبال، بسکتبال، ایروبیک، بدمینتون، ژیمناستیک، بدنسازی، شنا و تکواندو برگزار شد.

مختاری اظهار کرد: مرحله فینال بسکتبال، بدمینتون و ژیمناستیک برگزار شده که مسابقات بدمینتون تهران به میزبانی منطقه ۱۵ برپا و ورزشکار منطقه نیز موفق به کسب مقام نخست این رشته ورزشی در میان مناطق ۲۲ گانه تهران شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روح انسان و تقویت روحیه نشاط در خانواده‌ها افزود: با هدف توسعه و فرهنگسازی ورزش همگانی میان شهروندان مسابقات ورزشی متنوعی برای شهروندان برگزار می شود.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم

جنگل فندقلو شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی چشم اندازی بسیار زیبا و بکری دارد که در دل کوه‌های جاده اهر - مشگین شهر واقع شده است و یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهرستان اهر محسوب می‌شود.

در این روز‌های بهاری شکوفه‌های درختان گیلاس باغ‌های واقع در این منطقه چشم نوازی می‌کند و جلوه خاصی به این منطقه بخشیده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی به نمایش گذاشت که می‌توانید در ادامه به مشاهده آن بپردازید.

منبع: حسین عبادی - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود