Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: محمد رستگاری در جلسه امروز کاهش آلودگی هوای استان تهران در پاسخ به پرسش درباره سرانجام منشایابی بوی نامطبوع تهران، اظهار کرد: درحال حاضر چهار جلسه کارگروه شناسایی منشا بوی نامطبوع تهران برگزار شده است اما ما هنوز درباره علت این بو به قطعیت نرسیده‌ایم.

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران با بیان اینکه از دانشگاه‌های مختلف درخواست همکاری کرده‌ایم، تصریح کرد: تعدادی از دانشگاه‌ها برای انجام تحقیقات و آزمایش‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و دستگاه‌های مختلف از جمله محیط زیست و شهرداری تهران تکالیف اجرایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستگاری افزود: شهرداری تهران نسبت به خرید دستگاهی برای کمک به شناسایی منبع بو اقدام کرده است و اداره محیط زیست استان نیز یکی دو دستگاه ثابت را برای شناسایی منبع بو نصب کرده است.

وی با بیان اینکه قرار است یک ایستگاه هواشناسی در محل آرادکوه نصب شود، گفت: این اقدامات در شناسایی منبع بو به ما کمک می‌کند.

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران ادامه داد: هر زمان که جهت باد در تهران از جنوب به شمال بوده، بوی نامطبوع در سطح شهر پخش شده است. این نشان می‌دهد که کانون بوی نامطبوع در جنوب تهران است ولی برای رسیدن به قطعیت به آزمایش‌های بیشتری نیاز داریم.

منبع: فردا

کلیدواژه: منشاء بوی نامطبوع تهران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارس پلنگ باغ وحش مشهد تحت درمان قرار دارد

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست خراسان رضوی گفت: پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، جواد نباتی درباره آخرین وضعیت "ارس" پلنگ باغ وحش مشهد اظهارداشت: ارس، که در حال حاضر حدود 12 سال سن دارد، با توجه به سابقه بیماری عصبی پیش رونده و غیر قابل برگشت و افزایش سن گونه وضعیتی خاص دارد که باعث شده  از لحاظ حرکتی ، حرکت محدودی داشته باشد.

وی افزود: این گونه به جهت شکستگی دست چپ از ناحیه بازو  مدتی است که تحت درمان است و به همین علت  در دید عموم  نیست.

نباتی در رابطه با علت این شکستگی گفت: ارس از سال 97 به دلیل بیماری عصبی گاهی دچار تشنج می‌شود که با دارو تحت درمان است ولی باز هم گاهی اوقات تشنج می‌کند و پس از بررسی‌های انجام شده علت شکستگی بازوی چپ، همین تشنج و به خصوص زمان اوج‌گیری تشنج تشخیص داده شده است. 

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه حیوان به دلیل بیماری عصبی کلا  تحرک زیادی ندارد، لنگش و آسیب به بازو  حیوان دیر تشخیص داده شده و آخرین بار لنگش، در حدود دو هفته به اخر سال 1402 یعنی نیمه اسفندماه  دیده شده است.

نباتی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص بیماری ارس و احتمال ریسک بالا برای بیهوشی ارس، در نهایت با تصمیم تیم درمانی در تاریخ 19 فروردین سال جاری از دست ارس عکس رادیوگرافی تهیه شد.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ارس در باغ وحش مشهد در فضای مربوط به خودش نگهداری شده، که البته به صورت محصور و دور از انظار عمومی است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • پساب ۲ سال کارواش‌های تهران به اندازه دریاچه چیتگر | ارقام عجیب از پساب کارواش‌ها
  • پساب 2سال کارواش‌ها؛ اندازه دریاچه چیتگر| ارقام عجیب از پساب کارواش‌ها
  • ارس پلنگ باغ وحش مشهد تحت درمان قرار دارد
  • شیراز چگونه یک کلان‌شهر بدون آلودگی هوا شد؟
  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در تهران
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در پایتخت/ «پساب» مهم‌ترین مشکل زیست‌محیطی کارواش‌ها
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری