Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به تبدیل کتابخانه‌های عمومی به پاتوق فرهنگی، گفت: اجرای فعالیت‌های متناسب و متنوع فرهنگی در کتابخانه‌ها موجب جذب مردم به کتابخانه‌های عمومی می‌شود.

فرشته طهماسبی امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر کتابخانه‌های عمومی لرستان، اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی در رویکرد جدید، علاوه‌بر رسالت اصلی خود در حال تبدیل شدن به پاتوق فرهنگی در جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های متناسب و متنوع فرهنگی در این اماکن قطعاً موجب جذب مردم به‌ویژه قشر کودک و نوجوان به کتابخانه‌های عمومی می‌شود و در آینده شاهد تربیت نسلی کتابخوان و کتاب‌دوست خواهیم بود.

طهماسبی اضافه کرد: در برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی باید بیانیه ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص «گام دوم انتقلاب» که نگاه ویژه‌ای به نسل جوان در آن شده است، مدنظر باشد؛ چراکه اگر این توصیه‌های حکیمانه در برنامه‌ها سرلوحه قرار گیرند، تحقق اهداف از قبل تعیین شده حتمی است.

وی با بیان این‌که دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اربعین شهدای مقاومت را در پیش داریم، گفت: در این راستا تلاش ما بر این است کارکنان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با جدیت همیشگی نسبت به برگزاری برنامه‌های پُرمحتوا و متناسب با ایام گام بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کتابخانه انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد کیامهر ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: از اول ذی القعده که مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) است تا ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است که در همین راستا نیز برنامه‌های مختلفی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در هر استانی مجری برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است، اظهار کرد: در همین راستا اولین و مهمترین وظیفه ما این است که سیره و زندگانی ائمه اطهار (ع) به ویژه زندگی و منش امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) برای اعضای کانون‌های مساجد تشریح و تبیین شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری جشن‌های مردمی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان نیز خبر داد و یادآور شد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، تولید و اجرای آثار و برنامه‌های هنری، برگزاری طرح مسجد، پایگاه قرآن، اجرای طرح شنبه‌های کتاب و اجرایی شدن پیوند مسجد و مدرسه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در سطح کانون‌های مساجد استان در دهه کرامت امسال است.

کیامهر افزود: در این دهه برنامه‌هایی از قبیل برپایی کرسی تلاوت قرآن و برگزاری جشن‌های مردمی با محوریت جشن ویژه دختران و اجرای طرح مسجد، محله کرامت نیز پیش بینی شده است که از ۱۹ تا ۳۱ اردیبهشت جاری در استان اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های مردمی با حضور هیأت‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود که بیش از ۵۰ مسجد استان در مناطق مختلف استان جشن‌های عمومی به مناسبت دهه کرامت برگزار کنند.

کد خبر 6099427

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت