Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:06:14 GMT

شهادت سردار سلیمانی نقشه آمریکا را نقش بر آب کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۰۲۳

شهادت سردار سلیمانی نقشه آمریکا را نقش بر آب کرد

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در سومین اجلاس سراسری استادان شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد افزود: آمریکا فکر نمی‌کرد کلید واژه "انتقام سخت" اینگونه تحول در جامعه ایجاد کند و با حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد متوجه شد اکنون زمان درگیری با ایران نیست.
وی ادامه داد: نماز جمعه روز گذشته که به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد نیز همچون یکی از یوم الله ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: یکی از وظایف انبیا و ائمه اطهار (ع) اقامه دین خدا بود که اکنون این وظیفه بر عهده نیروهای انقلابی است و بر همین اساس باید تکلیف خود را بشناسیم.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود: مهمترین برنامه دشمن رفع ماندگاری انقلاب اسلامی است و چون دین همانند موتوری برای این انقلاب عمل می‌کند، به اسلام ستیزی روی آورده‌اند.
وی ادامه داد: ماندگاری انقلاب در این است که دشمن نتواند ذهن و قلب جوانان ما را تغییر دهد و خط مقدم مبارزه با دشمن توسط بسیج اداره می‌شود و اکنون براساس سندهای بالا دستی و بیانیه گام دوم انقلاب باید برای سال آینده متناسب با نیاز جامعه بر ۲ محور معنویت انقلابی و رفع شبهات گام برداریم.

بسیج بزرگترین شبکه مردمی دنیاست

فرمانده نیروی بسیج مستضعفین نیز در این مراسم گفت: بسیج بزرگترین شبکه مردمی در دنیاست ولی هنوز به نقطه ایده‌آل خود در کشور نرسیده است و برای تکامل باید با رویکرد جدید انجام وظیفه کند.
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی افزود: گاهی در فعالیت‌های سازمانی نوساناتی وجود دارد که انعکاس آن در قاعده بسیج باعث ایجاد ابهاماتی شده است لذا نیاز است این شبهه و ابهامات برطرف شود.
وی ادامه داد: در این زمینه نیازمند سازماندهی نوجوانان و جوانان در برنامه‌های بسیج هستیم و این موضوع را در اولویت‌های برنامه‌های بسیج قرار داده‌ایم تا به نیازهای کشور تحت فرماندهی رهبری پرداخته شود و برای این امر باید نظام تربیتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم با هم سایه بگستراند.
وی گفت: بخش قابل توجه پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد فعالیت می‌کند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و برنامه جدید این نیرو برای سال ۹۹ فعال سازی پایگاه‌های غیرفعال و نیمه فعال است که در اسلامی کردن محلات نقش موثری دارد و فرصت خوبی است تا نواقص گذشته جبران شود.
سردار سلیمانی افزود: در این راستا ۲۰۰ هزار پایگاه بسیج دوباره احیا خواهد شد و پایگاه‌های فعال به عنوان الگو و نمونه معرفی خواهد گردید.  
وی ادامه داد: هر پایگاه فعال نزدیک به ۴۰ الگوی نقش آفرین دارد و نظام تربیتی بسیج نیز از مجرای سرگروه نقش آفرین به بدنه بسیج تسری پیدا می‌کند که می‌تواند هشت میلیون تا ۱۰ میلیون نیروی فعال فراهم آورد.
وی گفت: هم اکنون نقشه ۱۰ ساله بسیج مستضعفین طرح ریزی شده و به تایید فرمانده کل سپاه پاسداران نیز رسیده است.
سومین اجلاس سراسری استادان شبکه تربیتی صالحین بسیج که با حضور تعدادی از نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها در مشهد برگزار شده است تا ۳۰ دی ادامه دارد.

برچسب‌ها غلامرضا سلیمانی مشهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عبدالله حاجی صادقی سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی مشهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین غلامرضا سلیمانی مشهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح این مرکز افزود: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاشیم با استفاده از موتورلانس ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: موتورلانس ها در شرایط بدی آب و هوا اعم از باران و برف به دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت نداشته و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

این پایگاه، اولین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان غربی است.

پیش از این ۳ پایگاه موتورلانس در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی فعال شده است.

شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل ۴ پایگاه شهری، ۵ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی خدمات اورژانسی را به مددجویان و مصدومین ارائه می‌دهد.

کد خبر 6092159

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد