Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@09:47:25 GMT

کانون بوی نامطبوع در پایتخت مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۰۵۱

کانون بوی نامطبوع در پایتخت مشخص شد

معاون اداره کل محیط زیست استان تهران، با اشاره به این که کانون بوی نامطبوع در پایتخت از جنوب شهر تهران است، گفت: هنوز در خصوص شناسایی منشاء بوی نامطبوع در تهران به اجماع نظر نرسیده‌ایم.

به گزارش قدس آنلاین، عصر امروز جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا به ریاست انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این جلسه رستگاری معاون اداره کل محیط زیست استان تهران در ارتباط با منشاء بوی نامطبوع در تهران اظهار کرد: در این خصوص تاکنون 4 جلسه برگزار شده است، اما هنوز به جمع‌بندی نهایی و اجماع نظر کامل نرسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: با اعلام نظر دانشگاه‌ها قرار شد این مرکز به ارائه پروپزال در خصوص شناسایی منشاء بوی نامطبوع در پایتخت اقدام کند و البته در حال حاضر فرضیه‌هایی در خصوص منشا بوی مطرح است اما نمی‌توان به قطعیت در این خصوص اظهار نظر کرد.

رستگاری ادامه داد: شهرداری تهران مکلف شد تا نسبت به نصب دستگاه‌هایی در مجموعه آرادکوه اقداماتی در این خصوص انجام دهد.

وی در پایان گفت: آنچه مشهود است که هرگاه جهت باد جنوب به شمال در تهران باشد، این بوی نامطبوع استشمام می‌شود و به نظر می‌رسد بتوان گفت کانون بوی نامطبوع از جنوب شهر تهران است، اما در کل هنوز به اجماع نظر در خصوص شناسایی منشا بوی نامطبوع در تهران نرسیده‌ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بوی نامطبوع کانون بوی نامطبوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت