Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان در پستی اینستاگرامی از تصمیم تیم‌های ایرانی مبنی بر عدم حضور و میزبانی در کشور ثالث حمایت کرد..

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق نامه AFC نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید دیدارهای خود در برابر دیگر تیم‌ها را در کشور ثالث برگزار کنند که این با مخالفت فدراسیون فوتبال و تیم‌های ایرانی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار تیم ایرانی اعلام کرده‌اند در صورت عدم میزبانی در ایران، در مسابقات حاضر نخواهند شد.سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان در پستی اینستاگرامی واکنش نشان داد . سعید آذری اینچنین نوشت:

با غیرتا، وایسید، وایمیسدیم بذارید خودمون حقمون را بگیریم. سال قبل گفتیم دارن حقمون را پایمال می‌کنن و سهمیه را کردن دو به اضافه دو. کسی گوش نکرد. عملا حق تیم‌های ایرانی را در روز روشن قطری‌ها و ای‌اف سی پایمال کردند.

دوسال محرومیت را بکشیم ولی سر خم نکنیم اگر عزتمون را خودمون حراج کنیم و زیر این رای بریم سال دیگه باید مسابقات لیگ ایران را در کشور ثالث برگزار کنیم. ای‌اف‌سی نمی‌تونه شما را از حقوقتون محروم کنه چون این برخلاف ادعاهای همیشگی خودشون هست که میگن، عدم دخالت سیاست در ورزش بر خلاف منشور المپیک.

اما شما طاقت بیارید و مرد باشید، مثل یه کوه درد باشید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا مدیرعامل فولاد خوزستان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!

سعید دقیقی شهرداری قزوین را مورد انتقاد قرار داد

طرفداری | در چارچوب اولین بازی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز سه شنبه 11 اردیبهشت، شمس آذر قزوین میزبان پیکان است. سعید دقیقی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی صحبت ها و انتقادات تند و تیزی را مطرح کرد.

سرمربی تیم شمس‌آذر گفت: شهرداری قزوین سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود و حالا این بانک نزدیک ۴۰ درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد؛ هیچ عیبی ندارد که تقریباً ۱۰۰ میلیارد از جیب مردم قزوین برای خریداری باشگاه پرسپولیس هزینه شده اما ما هم تقاضا داریم که ارگان‌هایی مانند شهرداری برای تیم شمس‌آذر که دغدغه مردم قزوین است هزینه کنند.

سعید دقیقی دوشنبه شب، ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان با اشاره به اینکه بازی سختی در پیش خواهیم داشت، اظهار کرد: متأسفانه یار دوازدهم خود را که همواره تأثیر بسزایی در موفقیت شمس‌آذر دارد را در بازی فردا کنار خود نداریم با این حال تمام تلاش خود را در برابر حریفی که واقعاً خوب بازی می‌کند به کار خواهیم بست.

این مربی فوتبال ادامه داد: از روزی که آقای عنایتی سکاندار هدایت پیکان شده است توانسته‌اند خود را از منطقه خطر جدول دور کنند، این مربی به اعتماد به جوانان معروف است و ما در ادامه مسیر برای این تیم آرزوی موفقیت داریم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست در بازی فردا پیروز میدان باشیم و شایستگی‌های خود را بار دیگر اثبات کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره بازی شمس‌آذر و استقلال بیان کرد: معتقدم کمیته انضباطی و کمیته داوران بسیار عادل هستند و قطعاً بازی ما را بررسی کرده و اشتباهات سهوی داوری را دیده‌اند، معتقدم اشتباهات داوری در آن بازی به تیم ما ضربه زد و تیمی مانند شمس‌آذر با شرایطی که دارد وقتی در معرض اشتباهات داوری قرار می‌گیرد، تضعیف می‌شود با اینکه در نیمه اول بازی با استقلال تیم همیشگی نبودیم اما در نیمه دوم بازیکنان خودشان را پیدا کردند و شاید اگر وقت بیشتری داشتند بازی به تساوی کشیده می‌شد.

سرمربی تیم شمس‌آذر در ادامه خاطرنشان کرد: ما در شمس‌آذر همیشه چشم‌انداز بلندی داشته‌ایم و نام‌ها برای تیم ما مهم نیست و این موضوع را در فصل جاری اثبات کرده‌ایم و در ادامه مسیر هم همین روند را در پیش خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: در تیم شمس‌آذر جوانان خوبی حضور دارند که هر کدام آمده‌‍‌اند تا خودشان را ثابت کنند، برای مجتبی فخریان هم که نام بردید شرایط رشد مهیاست ولی خودش باید با تلاش بیشتر و کسب تجربه پله‌پله مراحل موفقیت را سپری کند و ما هم در کنار این بازیکن آینده‌دار هستیم و در این مسیر او را یاری خواهیم کرد.

دقیقی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره پوشش خلأ بازیکنانی که از شمس‌آذر جدا شده‌اند، خاطرنشان کرد: به هر حال نبود جعفری و اعرابی روی کیفیت بازی‌های شمس‌آذر اثرگذار است، سعی کردیم جای خالی این بازیکنان را پر کنیم ولی به صورت کلی فوتبال ایران بازیکن مهاجم که بتواند گل بزند و پاس گل بدهد کم دارد و من اعتقاد دارم سال آینده فوتبال ایران در پست مهاجم از شرایط کنونی هم کم مهره‌تر خواهیم بود.

وی گفت: ما با بضاعت خودمان اتفاق بزرگی را رقم زده‌ایم و بدون در نظر گرفتن کسر امتیاز باید در جایگاه ششم جدول باشیم و این یک کار بزرگ و اتفاق نادر در فوتبال ایران است، لذا در این راستا باید از بازیکنان و کادر فنی و مالکین باشگاه قدردانی کرد و حتی می‌توان تحلیل‌هایی را روی شمس‌آذر انجام داد و به عنوان یک الگو برای تیم‌هایی که شرایط مالی خوبی ندارند معرفی کرد که به اعتقاد بنده آنطور که شایسته است به این تیم توجه نشده زیرا فوتبال ایران هنوز به این بلوغ نرسیده است.

این مربی فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره ضعف فوتبال ایران در پرورش بازیکن جدید، ادامه داد: به اعتقاد بنده باید در حوزه بازیکن‌سازی به ویژه در تیم‌های پایه بهتر عمل و فضا را برای معرفی جوانان به فوتبال ایران فراهم کنیم؛ اگر با این شیوه کنونی پیش برویم قطعاً در ادامه مسیر به مشکل برمی‌خوریم اما اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم می‌توانیم این خلأ را پر کنیم.

وی درباره اینکه چرا بازی شمس‌آذر و پیکان یک روز زودتر از سایر بازی‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: فکر می‌کنم مسئولان امر می‌توانستند برنامه‌ریزی را طوری انجام دهند که بازی‌ها همزمان صورت بگیرد، اگر بازی ما چهارشنبه بود شرایط برای بازی بعدی شمس‌آذر مطلوب‌تر می‌شد.

سرمربی شمس‌آذر تصریح کرد: به نظر من تماشاگران قزوینی محترم‌ترین و شایسته‌ترین و بااخلاق‌ترین تماشاگران چند فصل اخیر فوتبال ایران بوده‌اند و می‌شد فردا از حضور تماشاگر محروم نباشیم و کمیته انضباطی می‌توانست چشم‌پوشی کند، البته کادر مدیریتی شمس‌آذر کوتاهی کردند و باید در خصوص اعاده دادرسی در موضوع محرومیت تماشاگران پس از بازی سپاهان اقدام می‌کردند.

وی با اشاره به اعطای مالکیت پرسپولیس و استقلال به ۲ هلدینگ بزرگ، گفت: شهرداری قزوین با سهام ۶.۶ درصد سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود و حالا این بانک نزدیک ۴۰ درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد؛ یعنی از سهم و منابع شهرداری قزوین به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی هزینه شده برای اینکه باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند و هیچ عیبی ندارد که تقریباً ۱۰۰ میلیارد از جیب مردم قزوین برای خریداری باشگاه پرسپولیس هزینه شده اما ما هم تقاضا داریم که ارگان‌هایی مانند شهرداری برای تیم شمس‌آذر که دغدغه مردم قزوین است هزینه کنند.

دقیقی در پایان بیان کرد: اگر شهرداری و شورای شهر قزوین سالیانه ۳۰ میلیارد برای حمایت از شمس‌آذر اختصاص دهند به نفع مردم شهر خواهد بود و قطعاً این موضوع مطالبه مردم است تا تیمشان قوی‌تر از گذشته بدون دغدغه مالی کار کند؛ توجه کنید این درخواست من به عنوان یک شهروند قزوینی است چون دوست دارم تیم شمس‌آذر قوی‌تر از قبل در لیگ کار کند و حتی بتواند سهمیه آسیا بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!