Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبشری به برنامه‌ های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۱ مورد مسکن مددجویی، ۴۱ مورد جهیزیه، سرکشی از ۴۱ خانوار مددجو در دستور کار این نهاد قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «قباد مبشری» در نشست کارگروه همیاری و خدمات‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: انقلاب‌های زیادی در طول تاریخ در دنیا به وجود آمده و بعد از مدتی از بین رفته و یا به چیز دیگری تبدیل‌ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اما انقلاب اسلامی ما به دلیل اینکه از ابتدا تاکنون بر اساس یک الگوی و ماهیت الهی آن از سایر انقلاب‌ها متمایز است و روزبه‌ روز و سال‌ به‌ سال به برکت خون شهدا بر عظمت، ابهت و استقامت آن افزوده می‌ شود.

 

وی با بیان اینکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص مراسم امسال دهه فجر، ۲۲ کارگروه مشخص کرده که یکی از این کارگروه‌ ها، کارگروه همیاری و خدمات‌ رسانی با مسئولیت کمیته امداد است، ادامه داد:  این کارگروه برای بهره‌ گیری بیشتر محرومان و نیازمندان از امکانات و خدمات دستگاه‌ ها و تقویت راه‌ های خدمت‌رسانی به نیازمندان و همچنین مشارکت همگانی در آئین چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل‌ شده است.

 

مبشری تصریح کرد: کمیته همیاری و خدمات‌رسانی ستاد دهه فجر، وظایفی مانند تبیین نقش محرومان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و استحکام نظام، فراهم‌سازی زمینه آشنایی هر چه بیشتر محرومان با دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف و اطلاع‌رسانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم در زمینه‌های مختلف را بر عهده دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هم‌ چنین تهیه برنامه‌های اجرایی متناسب با قابلیت‌ها و امکانات ادارات و سازمان‌های عضو کمیته به‌ منظور فراهم‌سازی زمینه مناسب برای مشارکت و حضور عمومی مردم به‌ ویژه محرومان و مستضعفان جامعه در آئین گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر وظایف این کمیته دانست.

 

وی یادآور شد: باید با اطلاع رسانی و برنامه‌ریزی درست و مناسب زمینه حضور مردم و جامعه هدف نهادهای عضو کارگروه همیاری و خدمات‌رسانی را در دهه فجر امسال به‌ خصوص در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم کنیم.

 

مبشری تأکید کرد: در دهه فجر امسال که استکبار جهانی ما را تحت‌ فشار قرار داده و تحریم کرده، باید مانند سال‌های گذشته پرشورتر و پررنگ‌تر از همیشه حضور پیدا کنیم و نشان دهیم که ما همچنان مقاوم هستیم و کسی که مقاومت می‌کند قطعاً پیروز است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس جمع‌ بندی‌ های انجام‌شده این کمیته در ایام دهه فجر برنامه‌ هایی مانند آذین‌بندی ساختمان اداری، دیدار مسئولان دستگاه‌ها با مردم، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه، نواختن زنگ انقلاب، نشست رسانه‌ای و تبیین نقش محرومان در حفظ و حمایت از ارزش‌های انقلاب، اهداء جهیزیه، افتتاح پروژه‌های عمرانی و اشتغال، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی و دیگر برنامه‌ها را در دستور کار دارد.

 

وی در ادامه، به برنامه‌ های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ایام دهه فجر امسال اشاره و خاطرنشان کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۱ مورد مسکن مددجویی، ۴۱ مورد جهیزیه، سرکشی از ۴۱ خانوار مددجو در دستور کار این نهاد قرار دارد.

 

مبشری بهره‌ برداری از ۱۸ طرح اشتغال مددجویی را از دیگر برنامه‌ های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر برشمرد و گفت: تقدیر از ۲۰۵ نفر از حامیان و خیرین نیکوکار و عاملان زکات، برگزاری مسابقات فرهنگی و تقدیر از ۴۱ نفر از برندگان این مسابقات از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بر تلاش برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور همگانی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.

 

شایان ذکر است در این نشست نمایندگان دستگاه‌ های عضو کارگروه همیاری و خدمات‌رسانی ستاد دهه فجر به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص زمینه‌سازی برای برگزاری پرشورتر جشن پیروزی انقلاب در سال جاری پرداختند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی شهادت سردار سلیمانی نماز جمعه فهما سقوط هواپیمای اوکراینی رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کمیته همیاری دهه فجر دهه فجر مسکن مددجویی جهیزیه اشتغال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران در ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت و از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود، «رادیو تهران» نامیده می‌شد.

البته درآن دوره بیشتر برنامه‌های رادیو را موسیقی و خبر تشکیل می‌داد و کارکرد دیگری برای آن در نظر گرفته نشده بود تا اینکه کم‌کم برنامه‌های ادبی و طنز نیز به این جعبه خیال‌انگیز راه پیدا کردند و این رسانه بی‌رقیب دل مردمان بسیاری را به‌دست آورد تا جایی که مونس زنان قالی‌باف و چوپانانی شد که در دل صحرا به جای نواختن نی برای گوسفندانشان، دل را با برنامه‌های رادیو جلا می‌دادند.
در شهر‌ها نیز وضعیت به همین منوال بود و در هر سرای عمومی، صدای رادیو به گوش می‌رسید و در مواقع مهم‌تر نیز مردم برای گوش دادن به رادیو گردهم می‌آمدند
رادیو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۶۵ با شش برنامه آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۲ شبکه استانی افتتاح شد و از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد