Web Analytics Made Easy - Statcounter

باند مسلحانه ماده مخدر هروئین توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و پلیس مبارزه با موادمخدر در مشهد منهدم شد.

به گزارش شریان نیوز،با اقدامات پیچیده شبانه‌روزی اطلاعاتی اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، شب گذشته در یک عملیات ضربتی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر، باند مسلحانه قاچاقچیان اتباع خارجی در ورودی بزرگراه شهید سردار شوشتری منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات، قاچاقچیان حین دستور ایست به خودروی سمند حامل موادمخدر، قاچاقچیان اقدام به تیراندازی با اسلحه کلاش به‌سمت ماموران کردند که بلافاصله مأموران نیز با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، خودروی فوق را متوقف کردند.

در این عملیات مقدار ۸۲کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۷۲کیلوگرم هروئین و ۱۰ کیلوگرم تریاک به‌همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف، سه تیغه خشاب، ۱۰۰ عدد فشنگ و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

همچنین یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید و چهار نفر دیگر نیز که از ناحیه‌های مختلف مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، زمین‌گیر شدند.

سرباند اصلی معروف به «ملاوزیر» که با خودروی پارس شاهد صحنه درگیری بود، موفق به فرار می‌شود که با توجه به اشراف و چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، صبح روز جاری در منزل یکی از اقوامش واقع در خیابان پورسینای مشهد، دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: بدین منظور ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی را که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی موادمخدر بود، شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل، ۴ متهم غافلگیر شدند. 

وی تصریح کرد: در بازرسی از ۲ خودروی تیزرو در این محل، ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲