Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@03:18:50 GMT

ریزش معدن جان یک کارگر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۸۰۳۲

فرمانده منطقه انتظامی بهاباد یزد گفت: ریزش معدن زغال سنگ آسفیج این شهرستان موجب مرگ یک کارگر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده منطقه انتظامی بهاباد یزد گفت: ریزش معدن زغال سنگ آسفیج این شهرستان موجب مرگ یک کارگر شد.

سرهنگ علی مهیجی اظهار داشت: با اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به معدن اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد کارگری حین کار به دلیل ریزش ناگهانی تونل در محل حادثه در دم جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی بهاباد با بیان اینکه جنازه به پزشکی قانونی انتقال داده شده است، عنوان کرد: علت حادثه همچنان در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند.
رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.
او اضافه کرد: با حضور نیرو‌های آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما با وجود عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.
سخنگوی شهرداری افزود: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوط شده است.

دیگر خبرها

  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر