Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:03:01 GMT

پارگی شلنگ گاز و مصدومیت 5 دانش‌آموز در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۸۰۷۸

پارگی شلنگ گاز و مصدومیت 5 دانش‌آموز در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از گازگرفتگی 5 نفر از دانش‌آموزان یک هنرستان دخترانه به علت پاره شدن شلنگ گاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدحسن اسماعیلی اظهار داشت: در پی وصول اخباری مبنی بر گازگرفتگی دانش آموزان یک هنرستان دخترانه در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان، بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان افزود: در اثر این حادثه 5 دانش‌آموز دختر مصدوم شده بودند که 2 نفر آن‌ها در محل توسط اورژانس مداوا و 3 دانش‌آموز دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی  بیان داشت: در بررسی‌های اولیه که توسط کارشناسان مربوطه به عمل آمد مشخص شد علت وقوع این حادثه پارگی شلنگ گاز و نشت آن اعلام شده است.

اسماعیلی از شهروندان خواست، در نصب و به‌کارگیری وسایل گرمایشی و گازسوز استانداردهای لازم را رعایت کنید تا ان‌شاءالله شاهد وقوع این‌گونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/63086/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان دانش آموز گاز پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه