Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:55:00 GMT

گردنه «گله بادوش» الیگودرز تا اطلاع ثانوی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۸۰۸۱

گردنه «گله بادوش» الیگودرز تا اطلاع ثانوی مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی شامگاه شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید در گردنه «گله بادوش» محور الیگودرز-شول آباد، به دلیل مسائل ایمنی و حفظ جان مسافرین این گردنه تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از مسیر جایگزین سپیددشت- شول آباد امکان پذیر است.

وی گفت: در حال حاضر راهداران مشغول برفروبی در گردنه گله بادوش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به وضعیت جوی سایر نقاط استان نیز گفت: بنا به آخرین تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش‌های دریافتی از همکاران راهدار، در حال حاضر به غیر محور قدیم خرم آباد- پلدختر همه راه‌های استان باز بوده و تردد به صورت عادی و روان برقرار است.

شرفی یادآور شد: از نظر جوی آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری است که در محورهای خرم آباد-بروجرد (گردنه رازان)، بروجرد- اراک (هیراب) و نورآباد- نهاوند (گردنه گاماسیاب) بارش برف همراه با پدیده مه گرفتگی و در سایر محورها بارش باران را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰ اکیپ راهداری آماده باش و مشغول خدمت رسانی هستند، گفت: تردد در همه محورها روان است اما از مردم انتظار می‌رود با توجه به برف و کولاک و عدم آنتن دهی تلفن همراه در گردنه‌ها، حتماً قبل از سفر با سامانه گویای ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و در صورت سفر با تجهیرات ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

کد خبر 4829034

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بارش برف قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون محور‌های  شهداد - نهبندان، زیرکوه - آهنگران، زیرکوه - آبیز و زیرکوه - شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

او افزود: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید

 دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد