Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عرب نژاد شامگاه شنبه در این بازدید که با همراهی مدیر حراست و روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی انجام شد، ضمن گفت و گو با خدمت گیرندگان این مرکز مواردی از جمله نظافت، طبخ غذا، تامین مواد غذایی و مواد شوینده را از نزدیک بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: این قبیل بازدیدهای سرزده از مراکز تحت نظارت بدون هماهنگی با مسئولان این مراکز و حتی کارشناسان ستادی و شهرستانی تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: به طور میانگین هر شبانه روز ۳۰ معتاد کارتن خواب در مراکز سرپناه شبانه پذیرش می‌شوند که این تعداد در فصول سرد سال رو به افزایش است. 

وی گفت: در شهر بیرجند یک مرکز سرپناه شبانه فقط برای مردان دایر است.

عرب نژاد اضافه کرد: این مرکز در فصول دیگر نیز فعال است اما استقبال معتادان کارتن خواب با توجه به سردی هوا در این روزها بیشتر است.

وی گفت: تعداد زنان بی سرپناه نیز خیلی اندک است که در صورت نیاز در مرکز کنترل و کاهش آسیب بهزیستی استان ساماندهی و نگهداری می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: برای پذیرش این افراد در مراکز یادشده نیازی به معرفی نامه و مدارک نیست.

وی بیان کرد: این افراد بعد از ورود به مرکز حق استعمال مواد مخدر را ندارند و به آنان خدماتی برای کاهش آسیب همچون بسته‌های بهداشتی. شام، استحمام و صبحانه ارائه می‌شود.

عرب نژاد گفت: ساعت پذیرش در این مراکز از ساعت ۱۶ تا ۸ صبح روز بعد است.

وی افزود: امسال ۸۵۰ میلیون ریال برای حمایت از معتادان بی سرپناه به مرکز سرپناه شبانه از سوی بهزیستی مساعدت شده است.

وی همچنین از خیران و افراد دارای تمکن مالی بالا دعوت کرد در موضوع درمان و کاهش آسیب اعتیاد یاریگر بهزیستی باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اعتیاد بهزیستی خراسان جنوبی زنان مردان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان