Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول قهرمانی پرسپولیس و بعد آقای گلی! دوست دارم بتوانیم چهارمین قهرمانی را جشن بگیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون رفت و یحیی گل‌محمدی به عنوان جانشین این مرد آرژانتینی سرمربی پرسپولیس شد. به موازات این فعل و انفعال که پرسروصدا هم بود، کریستین اوساگونا مهاجم اهل نیجریه به پرسپولیس پیوست تا در نیم‌فصل دوم به گلزنی خط حمله این تیم کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه بد ندیدیم سراغ علی علیپور مهاجم اول پرسپولیس برویم و با او هم‌کلام شویم.

از تمرینات چه خبر؟

علی علیپور :

خدا را شکر همه چیز خوب است. تمرینات مرتب زیر نظر گل‌محمدی و کادر فنی دنبال می‌شود و همه بچه‌ها با انگیزه‌ای بالا تمرین می‌کنند.

فرشاد احمدزاده دوست صمیمی‌ات و حسین ماهینی هم از تیم جدا شدند. در این رابطه نظری نداری؟

علی علیپور :

به هر حال فوتبال همین است. یک روز اینجا هستی و فردا ممکن است در تیم دیگری باشی. حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده هم در سال‌های اخیر به قهرمانی تیم پرسپولیس خیلی کمک کرده‌اند و از دوستان خوب من هستند. حسین که به تیم شهرم نساجی رفته و فرشاد هم نیم‌فصل دوم در اهواز توپ می‌زند. برای هر دو آرزوی موفقیت می‌کنم.

نیم‌فصل اول را با صدرنشینی پشت سر گذاشتید، گابریل کالدرون، اما رفت! فکرش را می‌کردی؟

علی علیپور :

ایشان هم برای پرسپولیس زحمت کشیدند. من به همه مربیانم احترام می‌گذارم و قدردان زحمات همه آن‌ها هستم. امیدوارم آقای کالدرون هم هر جایی که هست موفق باشد.

حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

اولین بار آقا یحیی من را در لیگ بازی داد!

جداً؟ در نساجی مازندران؟

علی علیپور :

بله، خوب به خاطر دارم که ۱۵ ساله بودم. نساجی مازندران با تیم پیام مخابرات شیراز بازی داشت و حدود ۲۰ دقیقه در آن مسابقه به میدان رفتم. حدود ۹ سال پیش بود که گل‌محمدی سرمربیگری تیم نساجی مازندران را برعهده داشت.

پس شناخت خوبی هم از تو دارد.

علی علیپور :

ایشان در نیم‌فصل اول در لیگ برتر مربیگری کرده و از همه بازیکنان و تیم‌ها شناخت کافی دارد.

کادر فنی صددرصد پرسپولیسی، تیتری بود که ما زدیم. نظرت چیست؟

علی علیپور :

بله، خیلی خوشحال‌کننده است که در پرسپولیس فعلی همه پرسپولیسی هستند. مدیرعامل ما آقای انصاری‌فرد بازیکن تیم بوده، همین طور افشین پیروانی، آقایحیی، آقاکریم و… که همگی بازیکن تیم پرسپولیس بوده‌اند.

می‌دانیم زمانی شاگرد حمید استیلی در راه‌آهن بودی. می‌خواستیم نظرت را در خصوص حذف تیم امید بدانیم.

علی علیپور :

خیلی حیف شد. حمیدخان هم خیلی زحمت کشید، اما قسمت نشد. به همه باید خسته‌نباشید گفت. متأسفانه خیلی به فوتبال پایه‌ای بها داده نمی‌شود. به طور مثال در استان مازندران و روستای خودمان قراخیل کلی استعداد فوتبالی وجود دارد ولی به جایی نمی‌رسند. این استعداد‌ها توجه می‌خواهند. مشکل تیم امید مشکل فوتبال پایه‌ای در کشورمان است. همه فقط نتایج تیم امید کشورمان را می‌بینند در حالی که در رده‌های نوجوانان و جوانان باید این تیم ساخته شود. از طرفی به استعدادیاب‌ها هم توجهی نمی‌شود و…

برگردیم به پرسپولیس، در نقل و انتقالات زمستانی کریستین اوساگونا را خریدید. آیا او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟

علی علیپور :

اوساگونا قبلاً در لیگ برتر ما بازی کرده و فوتبال کشورمان را می‌شناسد. باشگاه پرسپولیس هم با مطالعه کامل او را خریده که استفاده کند.

به نظر می‌رسد شکل فوتبالش شبیه گادوین منشا باشد. با منشا زوج خوبی به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا ساخته بودید. با اوساگونا هم می‌توانید زوج خطرناکی برای خط حمله پرسپولیس بسازید.

علی علیپور :

بله، گادوین منشا مهاجم جنگنده و دونده‌ای بود که خیلی خوب برای مهاجم کناری خود فضا‌سازی می‌کرد. مهاجمان آفریقایی اصولاً قدرت بدنی بالایی دارند و ان‌شا‌ءا… با اوساگونا هم زوج خوبی خواهیم ساخت.

لابد می‌دانی یحیی گل‌محمدی از آن دست مربیانی است که فوتبال هجومی را دوست دارد. با این نوع فوتبال می‌توانی آقای گل شوی؟

علی علیپور :

همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم اول قهرمانی پرسپولیس و بعد آقای گلی! دوست دارم بتوانیم چهارمین قهرمانی را جشن بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس کریستین اوساگونا علی علیپور سرمربی پرسپولیس علی علیپور کریستین اوساگونا گابریل کالدرون یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است، همیشه در جام حذفی اتفاقات خوبی برای او رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شروین بزرگ در مورد برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی اظهار کرد: این یکی از زیباترین بازی‌های باشگاهی در سال‌های اخیر بود و آنهایی که این مسابقه را دیدند واقعاً لذت بردند. مطمئناً این بازی تا سال‌ها در ذهن فوتبالی‌ها باقی می‌ماند. ما قبل از بازی روحیه خیلی خوبی داشتیم و از طرفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم این را می‌دیدیم که می‌گفتند پرسپولیس همیشه در اراک به مشکل خورده است. همه ما انگیزه زیادی داشتیم که بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی افزود: وقتی دو گل از پرسپولیس خوردیم، تیم در شرایط خاصی قرار گرفت، ولی من روی نیمکت به بچه‌ها گفتم که می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم و حتی در وقت‌های اضافه هم که چهار بر دو عقب بودیم باز به جبران نتیجه امیدوار بودم. وقتی بازی به ضربات پنالتی کشید، دیگر اطمینان کامل داشتم که برنده می‌شویم و حتی وقتی امیر نوری پنالتی را از دست داد به سمت او رفتم و گفتم که حتماً این بازی را می‌بریم. ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و کامبک زدن برابر تیمی مثل پرسپولیس نشان داد که پتانسیل فنی خوبی داریم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام رقم خورد و خدا را شکر می‌کنم که دو گل زدم. من در تمرینات روی چرخش‌ها خیلی کار می‌کنم و خوشبختانه به این شکل گل زدم. واقعاً بهتر از این نمی‌شد و گل‌هایم را به مادرم تقدیم می‌کنم.

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا امسال از نیمکت‌نشینی در آلومینیوم ناراضی و ناراحت نیست، یادآور شد: هر بازیکنی از نشستن روی نیمکت ناراحت می‌شود، من هم ناراحت بودم، ولی هیچ وقت نخواستم برای تیمم حاشیه درست کنم. مجتبی حسینی خیلی سخت به ترکیب تیمش دست می‌زند و چون در سال‌های قبل هم با این مربی کار کردم، می‌دانستم که او به سختی ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. امسال فرصت کمی به من رسید و فقط در بازی با شمس آذر فیکس بازی کردم.

منبع: تسنیم

مهاجم آلومینیوم همراه با عیسی آل‌کثیر در بین بازیکنان فعلی فوتبال ایران بیشترین گل را در جام حذفی زده است. بزرگ در این مورد به تسنیم گفت: خوشبختانه در جام حذفی همیشه اتفاقات خوبی برای من رقم می‌خورد و من ۱۲ گل در این جام زده‌ام. حتی همین بازی‌های جام حذفی باعث شد که برای اولین بار دیده شوم و جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است. امیدوارم در ادامه هم بتوانم برای تیمم گل بزنم.

انتهای پیام /

کد خبر 748423

دیگر خبرها

  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!