Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 10516واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 9میلیارد و 266میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 3984میلیارد تومان در 692هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد آلیاژی ایران، سیمان بهبهان و نوسازی و ساختمان تهران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌ دشت مرغاب، شیشه و گاز و قند مرودشت نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 1962میلیون ورقه به‌ارزش 3009میلیارد تومان در 321هزار نوبت، آیفکس 162واحد رشد کرد و در ارتفاع 5273واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های جنرال مکانیک، گروه‌ سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و داروسازی آوه سینا بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های مواد اولیه دارویی البرز، شیر پگاه آذربایجان شرقی و دارویی ره‌آورد تامین بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید، امروز و فردا در قم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به وزش باد نسبتا شدید تا شدید در همه مناطق گفت: تاکنون بیشترین سرعت وزش باد در شهر قم ۵۵ کیلومتر در ساعت بوده و شهر سلفچگان هم با ۶۵ کیلومتر در ساعت بیشترین میزان سرعت وزش باد را در استان داشته است. 

مرتضی صبوری افزود: وزش باد شدید تا نیمه شب ادامه دارد و پس از آن از میزان سرعت وزش باد کاسته خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گفت: عصر فردا دوباره شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: انتظار داریم روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی، شاهد رگبار و رعد و برق باشیم. 

صبوری در خصوص تغییرات دمایی هم گفت: امروز حداکثر دمای هوای شهر قم ۲۸ درجه سانتیگراد، فردا ۳۰ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد