Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به‌عنوان استان هدف و عضو ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی اظهار کرد: با توجه به اینکه خراسان رضوی همه ساله میزبان جمعیت زیادی از زائران خارجی در مراسم اربعین حسینی است، بنا به دستور استاندار و پیگیری‌های معاونت زیارت و نیز موافقت رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور، این استان به‌عنوان استان هدف و عضو ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: هم‌اکنون با این ابلاغ مهم در تصمیم‌گیری‌های کلان ستاد اربعین حسینی(ع) سهیم هستیم و همچنین ضمن بهره‌مندی بیشتر از امکانات کشور در این استان، برنامه‌ریزی‌های مراسم ‌پایانی دهه صفر‌ خراسان رضوی هم در این چهارچوب لحاظ شده است.

وی با اشاره به مزیت‌های دیگر این ابلاغ مهم، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی به‌واسطه‌ وجود بارگاه مطهر رضوی علاوه بر پذیرایی از زائران افغانستانی کربلای معلی، مقصد زائران پاکستانی وارده به کشور در جهت عزیمت به عتبات عالیات بوده که با این تصمیم‌گیری مهم، خدمات‌دهی به این زائران با مدیریت و کیفیت بهتری همراه خواهد شد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خراسان رضوی اربعین مشهد ستاد مرکزی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با هیئت امناء یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسئولین و اعضا هیئت امناء یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه علی الخصوص شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان عنوان کرد:پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیئت امنا‌های یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور میباشد.

وی افزود:ستاد مرکزی به دنبال فعالسازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها میباشد.

در این جلسه معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهندس حمید صادقی و معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید ایمان یاراحمدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود