Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سرهنگ محسن دالوند با اشاره به برخورد جدید ناجا در سطح این شهرستان با عاملان تیراندازی، بیان کرد: با توجه به اتفاقات تاسف‌باری که در سال‌های گذشته ناشی از تیراندازی در مناسبت‌های مختلف رخ داده ، با هماهنگی و تعامل دستگاه قضایی قرار شد در تمامی موارد تیراندازی حتی با سلاح مجاز ضمن برخورد با عاملان نسبت به ابطال جواز نیز اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا وی افزود:در ماههای گذشته، اجرای طرح جمع‌آوری سلاح‌ غیرمجاز در شهرستان اهواز در کاهش تیراندازی‌ها و به تبع آن تلفات ناشی از این حوادث، تاثیر بسزایی داشته است.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: مجموعه ناجا در خوزستان در سال‌های اخیر بر جمع‌آوری سلاح‌ غیرمجاز و برخورد با متخلفان دارای سلاح مجاز تاکید داشته و تاکنون در کشفیات سلاح نیز آمار قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم.

وی گفت: هیچ تیراندازی در سطح شهرستان اهواز از چشم ماموران ما دور نمی‌ماند و نهایت در مدت ۲۴ ساعت یا عاملان دستگیر و یا شناسایی و تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: همکاری مردم با نیروی انتظامی در معرفی دارندگان سلاح غیرمجاز و افرادی که در مناطق اقدام به تیراندازی کرده و نظم عمومی را برهم می زنند، در کاهش جرم و حوادث بسیار تاثیرگذار بوده و امید می رود شهروندان برای برقراری امنیت پایدار این تعامل را افزایش دهند. 

بر اساس این گزارش، تیراندازی در برخی مناطق اهواز و حاشیه این شهرستان دغدغه این شهروندان بوده و با وجود برخورد جدی با عاملان تیراندازی در آیین‌های ختم و عروسی، همچنان صدای تیراندازی پیامی در برخی نقاط به گوش می رسد.

استفاده از سلاح‌ غیرمجاز و مجاز و اجرای سنتهای قدیمی تاکنون حوادث تاسف باری را در خوزستان رقم زده و امسال جمع‌آوری سلاح غیرمجاز نسبت به سال های گذشته بیشتر و در اولویت قرار گرفته است.

در سال های گذشته اصابت تیر سرگردان به تعدادی از عابران و دانشجویان در خوزستان موجب مجروح شدن و جان باختن تعدادی از شهروندان شد که پس از بررسی ، مشخص شد که این حوادث ناشی از تیراندازی هوایی در برخی مناطق در مناسبت‌ها بوده است.

کنترل و نظارت بر دارندگان سلاح مجاز نیز یکی از ضرورت‌ها برای کاهش آسیب‌های احتمالی و حوادث است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تیراندازی سلاح غیرمجاز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد

امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد روز چهارشنبه در جمع اعضای کمیسیون ساماندهی و طرد اتباع غیرمجاز شهرستان ملارد در سخنانی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به حضور این افراد گفت: طرد اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در دستور کار قرار دارد و همه دستگاه های مسئول مکلف به انجام وظیفه خود در این حوزه هستند.

وی با اشاره به شرایط اشتغال اتباع خارجی افزود: به کارگیری و استفاده از اتباع غیرمجاز در تمام واحدهای صنفی و صنعتی ممنوع است و با کارفرمایانی که به این مهم بی توجهی کنند برخورد خواهد شد.

وی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه و نهادها برای ساماندهی اتباع غیرمجاز تاکید و تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، شناسایی و جمع آوری این افراد در شهرستان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

براساس این گزارش؛ در ادامه این جلسه ضمن بررسی اقدامات دستگاه ها و نهادهای مختلف مسئول پیرامون شناسایی و ساماندهی اتباع مجاز و غیرمجاز، بر تسریع در اجرای طرح های ابلاغی تاکید شد.

جمع آوری و طرد اتباع غیر مجاز از شهرستان ملارد در قالب گشت های مشترک با حضور نماینده فرمانداری ،ماموران نیروی انتطامی ،کارشناسان اداره کار و صمت با قوت در دست اقدام است.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت