Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه ایران خطاب به رئیس جمهور فرانسه گفت: خلیجی که در جنوب ایران واقع است، تنها یک نام دارد و آن خلیج فارس است.

به گزارش مشرق، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به استفاده امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه از نام جعلی برای خلیج فارس در توئیت هایی به فرانسوی، انگلیسی و فارسی نوشت: «به جناب ماکرون یادآور می شوم خلیجی که در جنوب ایران واقع است، تنها یک نام دارد و آن خلیج فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «حضور نظامی شما در خلیج فارس به اندازه اشتباه شما در نامیدن آن اشتباه است. هر دو اشتباه بزرگ اما قابل جبران است.»

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سید عباس موسوی خلیج فارس وزارتخارجه ایران وزارت خارجه ایران ماکرون امانوئل ماکرون ایران فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 30 موشک ضدکشتی «خلیج فارس»، یک موشک شبه‌بالستیک تک‌مرحله‌ای سوخت جامد با بردی تقریباً ۳۰۰ کیلومتری است و می‌تواند سر جنگی ۶۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند. «خلیج فارس» که بر پایه‌ موشک «فاتح-۱۱۰» ساخته شده، به سامانه‌ هدایت با قابلیت «گریز از رهگیری» مجهز است. لحظه تست این موشک برای هدف قرار گرفتن مدل ناو هواپیمابر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • بارش‌های اخیر ایران محصول ابردزدی و بارورسازی ابرها است؟
  • بارورسازی ابر‌های کشور‌های همسایه علت بارش‌های سیل‌آسای ایران بود؟
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند