Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@20:45:44 GMT

برگزاری جشنواره «ترنم الهی» در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۰۴۹۱

برگزاری جشنواره «ترنم الهی» در مازندران

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» در مدارس مازندران خبر داد.

محمود تنها، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: جشنواره سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» در مدارس مازندران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری یکی از زمینه‌های مؤثر انتقال مفاهیم دینی به نسل نو است، افزود: آموزش و پرورش استان با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نورانی نماز در بین دانش‌آموزان، ترعیب نسل امروز به فعالیت‌های گروهی، تقویت محتوایی و عملکرد گروه‌های سرود و به منظور کشف و شکوفایی استعداد‌ها و سوق دادن فعالیت‌های دانش‌آموزان به آثار هنری دینی و مذهبی و ارتقای سطح آگاهی آنان نسبت به معارف اسلامی، جشنواره سرود نماز دانش آموزی را با عنوان «ترنم الهی» برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه، عرصه فرهنگ و هنر از ظرفیت بالایی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز برخوردار است، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ نماز در فعالیت‌های فرهنگی و هنری و توجه به این فریضه در اجرای برنامه‌های مختلف باید مهم‌ترین محور فعالیت مدیران فرهنگی باشد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، گفت: مخاطبان این جشنواره دانش‌آموزان پسر کلیه مقاطع تحصیلی است و علاقه‌مندان تا پایان بهمن ماه ۹۸ مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در ساری، خیابان فرهنگ، اداره کل آموزش و پرورش، اداره قرآن و عترت ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشنواره سرود نماز ترنم الهی آموزش و پرورش محمود تنها ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ علی درویشی امروز- پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه- در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی ادامه داد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در شهرستان‌های آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی دیگر آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی افزود: از پنج هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون آنها است سه هزار و ۷۲۵ نفر آنها دختر و دو هزار ۲۶۵ پسر هستند.

کد خبر 747983

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان