Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حیدری گفت: ملتی که ضعیف باشد چشم طمع سایر کشورها به آن خواهد بود اما با اتکا به درون گرایی و تکیه به نیروی های داخل کشور می توان از این بحران ها گذر کرد و تنها راه شکست دادن توطئه های دشمنان قوی تر شدن ملت ایران در عرصه های گوناگون است.

«آیت الله محسن حیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: خطبه هایی که مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۲۷ دی ایراد کردند خطبه های تاریخی و ماندگار در یکی از حساس ترین شرایط تاریخی بعد از انتصاب ایشان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان امام جمعه تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم خوزستان در محلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ایشان در این خطبه ها به بدرقه سرداران مقاومت شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط ملت اسلام که از همه کشورهای اسلامی و همه آزادی خواهان جهان بود اشاره کردند که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

 

وی بیان اینکه رهبر معظم انقلاب روز تشیع پیکر شهیدان مقاومت را به عنوان ایام الله یاد کردند افزود: ابام الله به معنی این است که دستان خداوند از آستین بندگان وی خارج شود و این نامگذاری به دلیل حضور چند ۱۰ میلیونی در ایران و حضور چند ۱۰۰ هزارنفری در کشور عراق بود.

 

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه حضور ملت ایران در تشیع پیکر شهیدان مقاومت بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد ادامه داد: یوم الله دیگری که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند سیلی محکمی بود که فرزندان ایران اسلامی در لباس سپاه پاسدارن به هیمنه پوشالی آمریکا وارد ساختند و این رژیم در دنیا مفتضح شد.

 

وی با اشاره به اینکه پس از ۷۰ سال از جنگ جهانی این اولین بار است که اینگونه نظام آمریکا مورد حمله قرار می گیرد تصریح کرد: این اتفاق مانع از سوءاستفاده دشمن در دیگر موارد همانند ترور سردار شهید قاسم سلیمانی شد.

 

آیت الله حیدری ابراز کرد: دشمن می خواست از فرصت سقوط هواپیمای اکراینی سوء استفاده کند و این مورد را دستمایه خود برای تحت الشعاع قرار دادن تشیع سردار سلیمانی قرار دهد اما به برکت بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی این توطئه در نطفه خنثی شد.

 

ملتی که ضعیف باشد چشم طمع سیار کشورها به آن خواهد بود

وی در بخش دیگر سخنان خود به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر قدرتمند شدن در همه عرصه ها اشاره کرد و اذعان داشت: در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این قدرتمندی باید صورت پذیرد و با توجه به فرموده رهبر انقلاب تنها راه خروج از این بحران ها قوی شدن است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ملتی که ضعیف باشد چشم طمع سایر کشورها به آن خواهد بود اما با اتکا به درون گرایی و تکیه به نیروی های داخل کشور می توان از این بحران ها گذر کرد و تنها راه شکست دادن توطئه های دشمنان قوی تر شدن ملت ایران است.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی فهما فعالیت های مسجدی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی خطبه های نماز جمعه رهبری آیت الله حیدری ایام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «روایت تولید؛ سیره‌ اقتصادی ائمه‌ معصومین(ع) در اندیشه‌ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی» نوشته حجت‌الاسلام حمید سبحانی صدر توسط انتشارات انقلاب اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

مرور بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) از ابتدای دوران مسئولیّت چه در جایگاه ریاست جمهوری و چه در جایگاه رهبری و علی‌الخصوص در پانزده سال اخیر نشانگر تأکید و توجّه علی‌حدّه‌ی معظّم‌لّه بر تصحیح و توسعه‌ی اقتصاد و راهبردهای حلّ چالش‌های آن بوده است. اقتصادی که مبتنی بر اصولی اسلامی و عدالت‌محور بنیان شده باشد، یعنی همان که در اندیشه و سیره‌ معصومین(سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) از آن سخن به میان آمده است.

کتاب «روایت تولید» به بیان نمونه‌هایی از این راهبردها و خطوط اقتصاد اسلامی مطرح شده در کلام رهبری می‌پردازد؛ راهبردها و چهارچوب‌هایی که با واکاوی تاریخ اسلام و دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی نبوی و سیره‌ی معصومین(ع) نشانه‌هایی از آنها را در بیان و شیوه‌ی زندگی پیامبر اکرم و اهل‌بیت(ع) می‌بینیم.

این‌کتاب با ۲۹۶ صفحه و قطع رقعی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6099224 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است