Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از طبخ و توزیع روزانه ۱۵ هزار وعده غذای گرم توسط آستان قدس رضوی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از آستان نیوز، محمدحسین استادآقا درباره کیفیت ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: بلافاصله بعد از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل، معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی در این مناطق حاضر و بر اساس اطلاعات احصاء شده و نیاز موجود در شهرستان نیک‎شهر مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به کمبودهای احساس شده و عمق خسارات وارد شده در شهرستان نیک‎شهر، با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهر مشهد، دو دستگاه آشپزخانه پخت غذای گرم از فردا مستقر می‌شود و در هر وعده 7 هزار و 500 پرس غذای گرم بین سیل‌زدگان توزیع خواهد شد.

استادآقا با اعلام دیگر خدمات ارائه شده بیان کرد: لوازم گرمایشی و مواد بهداشتی هم جزء لوازم فوری مورد نیاز هستند که در حال تهیه و انتقال است و با هماهنگی با مسئولان استان و با نظم خاصی توزیع خواهد شد.

آغاز پرداخت وام بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از امروزمناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند رسیدگی جدی است‌ارسال 7 تریلی کمک‌های مردمی گلستان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان/مردم حتی‌المقدور کمک نقدی داشته باشند

به گفته مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، بر اساس برآوردهای اولیه در برخی از مناطق که آب فروکش کرده است، در کنار دستگاه‌های خدماتی دیگر، معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت هم برای خدمت‌رسانی مستقر شده‎اند و حداقل بین یک هفته تا 10 روز خدمات اولیه را ارائه می‎کنند و مبتنی بر نیاز منطقه زمان بیشتری به کمک‎رسانی اختصاص می‎یابد.

وی همچنین گفت: خادمین و خادمیاران حاضر در منطقه تحت نظر نمایندگی استانی آستان قدس رضوی در شهرهای مختلف از جمله چابهار، ایرانشهر، دلگان در حال خدمت به آسیب‌دیدگان اهل تشیع و تسنن و ساماندهی اوضاع هستند.

انتهای پیام/281/a

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مهر» در «فرانچایز ایران»

این مؤسسه منتخبی از توانمندی‌های بخش بازرگانی خود را در حوزه تولیدات محصولات هنری رضوی در دسته‌های مختلف؛ «تابلو»، «متبرک»، «دکوراتیو»، «زیورآلات»، «حجمی» و «زینتی»، از 11 اردیبهشت 1403، به مدت چهار روز در نمایشگاه فرانچایز ایران در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال معرفی کرده است.
این نمایشگاه با توجه به لزوم معرفی ظرفیت‌های نوین توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار و همچنین در راستای توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری و با در نظر گرفتن فرصت‌های مورد توجه کشور در جهت رونق تولید برپا شده است. ششمین کنفرانس بین‌المللی فرانچایز ایران نیز در حاشیه این نمایشگاه با حضور ویژندهای معتبر داخلی و خارجی، مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی و تمامی علاقه‌مندان به این صنعت برگزار می‌شود.
 

طراحی محصولات با محوریت مکتب هنر رضوی
بیش از یک هزار محصول هنری مهر با همکاری هنرمندان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و سایر هنرمندان کشور با محوریت مکتب هنر رضوی طراحی شده و بخشی از آن‌ها به مرحله تجاری‌سازی و تبدیل به سوغات زیارت رسیده است.
علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با محصولات هنری رضوی مهر می‌توانند به سامانه برخط فروش این محصولات مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی اینترنتی www.aqartshop.com یا 3 فروشگاه آن در مشهدمقدس واقع در نبش ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی، مجتمع تجاری قدس و هتل قصر الضیافه مراجعه کنند.
شایان ذکر است، ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران تا 14 اردیبهشت ماه، در ساعات 14 تا 21 در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال به نشانی تهران، اتوبان شهید همت(غرب)، اتوبان شهید خرازی، پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان