Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی کمتیه ملی پارالمپیک ایران گفت: از 14 ماه قبل که حتی خبری از سهمیه و اعزام نبود ما ماهیت 4 گروه اعزامی به توکیو را مشخص کردیم و این موضوع به تمام تیم‌های مربوطه ابلاغ شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی رضایی دبیر اجرایی کمتیه ملی پارالمپیک ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص عدم اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بیان کرد: ما برای اعزام تیم‌های ملی به این رویداد بزرگ گروهبندی‌هایی داریم و فقط مختص تیم ملی بسکتبال با ویلچر ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

14 ماه قبل اعلام کردیم، سیاست اعزامی ما صرف کسب سهمیه المپیک نخواهد بود. چهار گروه اعزامی داریم، که شمال مدال‌آوران طلا، نقره، برنز و قهرمانان آسیا می‌شود. این سیاست توسط دبیران و روسای فدراسیون‌های مربوطه و کارشناسان ورزش جانبازان و معلولین شکل گرفته است.

وی افزود: از 14 ماه قبل که حتی خبری از سهمیه و اعزام نبود ما ماهیت این 4 گروه اعزامی را مشخص کردیم و این موضوع به تمام تیم‌های مربوطه ابلاغ شده است. تیم بسکتال با ویلچر ما جزو هیچ یک از این گروه‌ها نیست و براساس سیاست برنامه‌ریزی شده جزو تیم‌های اعزامی نخواهد بود.

رضایی اظهار داشت: ما این تصمیم را امروز نگرفتیم و قبلا به همه اعلام شده بود و شامل رشته‌های دیگر نیز می‌شود. این یک سیاست ابلاغی بوده است که من فقط مجری آن هستم، خود فدراسیون‌ها هم در برنامه‌ریزی این نوع سیاست دخیل بودند و تصمیمی نیست که به تنهایی گرفته شده باشد.

دبیر اجرایی کمتیه ملی پارالمپیک ایران در پایان گفت: باید به این موضوع هم دقت کنیم که چرا تیم ملی بسکتبال با ویلچر ما در آسیا مقام نیاورده است. مسئله اصلا مالی و اقتصادی نیست و فقط مرتبط با نوع سیاست‌گذاری است که از ابتدا همه فدراسیون‌ها در جریان بودند و نمی‌دانم چرا الان این مسئله را مطرح می‌کنند. این حواشی است که بعضی از دوستان به وجود می‌آوردند و سیاستی که 14 ماه پیش مشخص شده است، به هیچ عنوان تصمیم شتاب‌زده نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا پارالمپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903257

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید