Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت : به منظور جمع آوری معتادین متجاهر باید مرکزی ایجاد شود که علاوه بر درمان آنها بتوان اقدامات توانمند سازی و مهارت آموزی را نیز انجام داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر سعید ناجی در دیدار با دکتر براتی مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ، افزود : باید با استفاده از تمامی ظرفیت های استان معتادین متجاهر سطح کوچه ها و خیابان ها جمع آوری و در مرکزی نگهداری شوند که در آن توانمند سازی نیز انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اضافه کرد: بحث معتادین به ویژه معتادین متجاهر و کسانی که در کوچه و خیابان رها هستند موجب نگرانی عمومی جامعه، مسئولان و مردم است که بسیاری از جلسات، نشست ها و مراجعاتی که مردم دارند حکایت از این موضوع دارد.     معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: وجود معتادین متجاهر در سطح شهر علاوه بر مخدوش کردن چهره شهر می تواند احساس ناامنی در جامعه را افزایش دهد.   ناجی تصریح کرد: وجود معتادین متجاهر در کوچه و خیابان علاوه بر ایجاد مشکلات اجتماعی تبعات روانی منفی نیز دارد.   وی اظهار کرد: برخورد با معتادین متجاهر علاوه بر  جنبه درمانی باید موجب اتصال آنها به جامعه شود تا دوباره بتوانند به چرخه اجتماعی بازگردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی درمان مشکلات معاون سیاسی امنیتی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران بازوان توانمند جامعه‌

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت روز کارگر تأکید کردند: کارگران ستون تحقق اقتصاد مقاومتی و بازوان توانمند جامعه در ساختن ایران هستند.

در قسمتی از پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی آمده است:
هفته کار و کارگر و به طور خاص یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، سالروز پاسداشت مقام قشر زحمتکشی است که از آنها به عنوان عمود خیمه تولید ملی، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی، شالودۀ ساختن ایران قوی و نیز بازوان توانمند جامعه در به دست آوردن تعالی و شکوفایی یاد می‌شود.

اسم گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با اسم «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می‌کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق درمی‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور کمر همت ببندند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند