Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی فعلی تا ظهر امروز در استان ادامه دارد، گفت: از صبح فردا دمای هوا کاهش محسوسی خواهد داشت.

مهرداد قطره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی فعلی تا ظهر امروز در استان ادامه دارد، گفت: از صبح فردا شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیشترین میزان بارش این سامانه در مناطق غربی استان ثبت شده است، افزود: در کوهرنگ 35 سانتی‌متر برف جدید ثبت شده و ارتفاع برف کلی در این منطقه به 92 سانتی‌متر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بارش سال زراعی کوهرنگ هم‌اکنون به ۴۳۲ میلی‌متر رسیده است، اضافه کرد: به طور کلی از ابتدای مهرماه تاکنون در استان چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 25 درصد کاهش بارش داریم.

قطره با بیان اینکه صبح امروز کوهرنگ با دمای 2 درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان بود، عنوان کرد: طی روز چهارشنبه تا اواسط روز پنج‌شنبه سیستم بارشی دیگری وارد استان چهارمحال و بختیاری می‌شود که بارش برف و باران را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: آب و هوا چهارمحال و بختیاری کاهش بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای سه درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان و مالخلیفه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری