Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: با وجود عملیاتی بودن فرودگاه مهرآباد، به دلیل پایین بودن میزان دید(کمتر از 300 متر) پروازهای این فرودگاه با تاخیر انجام می شود.

مسافران محترم پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره های 199 و 44665519 و 44665525 تماس بگیرند تا از وضعیت پروازها اطلاع حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمامی پروازهای فرودگاه امام(ره) در حال انجام بوده و عملیات برف روبی نیز در سطوح پروازی این فرودگاه انجام شده است. مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه امام(ره) با شماره 096330 تماس بگیرند و از وصعیت پروازها اطلاع یابند.

در همین حال مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: با توجه به  بارش سنگین برف و سرمای شدید در تهران، همه پروازهای فرودگاه بین المللی مهرآباد به علت دید افقی زیر300 متر با تاخیر و به صورت تعلیق انجام می گیرد.

مرادی افزود: در پی بارش برف از بامداد امروز  در تهران،  عملیات برف روبی از همان دقایق اولیه بارش  در باند و سطوح پروازی فرودگاه بین المللی مهرآباد  توسط پرسنل زحمتکش ماشین الات وآتش نشانی و هدایت زمینی این اداره کل در حال انجام است و پروازهای این فرودگاه بعلت ایمنی نشست وبرخاستها و دید زیر 300 متر فعلا با تاخیر انجام میگیرد.

وی تصریح کرد: معاونت تسهیلات فرودگاهی از همان دقایق اولیه بارش به منظور جلوگیری از یخ زدگی وهمچنان لغزندگی مسافرین ومراجعین اقدام به پاکسازی محوطه های فرودگاه مهرآباد در لند ساید کرده اند. 

223223

کد خبر 1343707

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با اجرای این طرح‌ها در بخش‌های مختلف فرودگاه خوی ایمنی پرواز‌ها در آن ارتقایافت  و پرواز های این فرودگاه علاوه بر روزهای یکشنبه و پنج شنبه در روز دوشنبه نیز به تهران انجام می شود .

رئیس فرودگاه خوی در حاشیه بازدید فرماندار  و امام جمعه از روند اجرای این طرح‌ها گفت: طرح تکمیل زیر ساخت‌های فرودگاه خوی در ۵ بخش اجرا شد که چهار مورد آن در بخش ایمن سازی و یک مورد در بخش ناوبری بوده است.

  سلجوقی گفت: تجهیز سامانه روشنایی باند فرودگاه و توسعه و تجهیز بخش ناوبری فرودگاه از جمله طرح‌های تکمیل زیر ساخت این فرودگاه بودند که با صرف ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: احداث دیوار حفاظتی و محوطه سازی فرودگاه نیز با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان دردستور کار قرار گرفته است

 رئیس فرودگاه خوی خاطر نشان کرد: بابهره برداری  ازسامانه روشنایی باند فرودگاه امکان فرود و پروازشبانه هواپیما‌ها در این فرودگاه نیر فراهم شده است.

 وی تصریح کرد :این فرودگاه فعلا ماهانه به بیش از ۵۰۰ نفر خدمات ارائه می‌کند  که درصورت افزایش پرواز‌های آن به ۴ روز این تعداد به دو برابر خواهد رسید.

علی نژاد فرماندار خوی هم گفت: با توجه به ظرفیت‌های بوجود آمده در پایانه زمینی رازی خوی تبدیل فرودگاه خوی به پایانه مسافری هوایی و حمل و نقل  هوایی کالا و افزایش پرواز‌های فرودگاه به ۴ روز در دستور کار شهرستان قرار دارد.

فرماندار و امام جمعه  خوی در این بازدید با اهدای لوح از تلاشهای رییس فرودگاه خوی در اجرای طرحهای  زیربنایی ر این فرودگاه تجلیل کردند.

فرودگاه خوی جزء ۲۱ فرودگاه فعال در شهرستان‌های کشوراست.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • تهران قدیم | تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل/ عکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد