Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش مدیریت زمان در دانشگاه سمنان به همراه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و تقدیر از پژوهشگران برتر سال ۱۳۹۸ این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش مدیریت زمان با تأکید بر یادگیری در دانشگاه با سخنرانی پروفسور علی خیرالدین استاد ممتاز دانشگاه سمنان به همراه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و تقدیر از پژوهشگران برتر سال ۱۳۹۸ این دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد که در ابتدای مراسم، نقدی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن عرض خیر مقدم به توسعه، اشتغال و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره کرد و این امر را نشانه توسعه ی کشور به سمت اشتغال زایی و کار آفرینی دانست و آن را از اهداف و ماموریت اصلی دانشگاه های نسل سوم خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقدی با بیان این نکته که دانشگاه فنی و حرفه ای بالذات کارآفرین است بر ضرورت تقویت رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد و بیان داشت بیش از 70 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه بعد از اتمام تحصیلات دوره کاردانی خود جذب بازار کار میگردند .   همچنین وی در بخش دیگری از سخنان خویش اذعان داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان دانشگاهی شغل محور و کارآفرین دارای تعاملی سازنده با سایر دستگاه ها و سازمان های مرتبط بوده و آمادگی خود را در جهت ایفای نقشی مؤثر و سازنده در دفاع از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اعلام می نماید.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در ادامه گفت: این دانشگاه با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تلاش مسئولان به پشتوانه نیروی انسانی کارآمد در جهت بهره گیری از تمامی امکانات کشور در حوزه های مهارتی و کاربردی ارتباط دانشگاه با صنعت را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

در ادامه برنامه علی خیرالدین استاد ممتاز دانشگاه سمنان و استاد علی خیرالدین به ایراد سخنرانی درباره اهمیت زمان پرداختند و اولویت بندی و نظام مند بودن را بسیار لازم و ضروری دانستند.   در بخش دیگری از این برنامه، تجلیل از اساتید و دانشجویان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان صورت پذیرفت و برترین های بخش پژوهش هدایای خویش را از مسئولین دریافت نمودند که در بخش اهدای یادبود این همایش از دست ساخته های دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود استفاده شد.   پایان این برنامه نیز با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با حضور مسئولین مربوطه ، اساتید ، همکاران و دانشجویان دانشکده های فنی و حرفه ای و کشاورزی استان سمنان همراه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان بسیج دانشجویی دستاورد های دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، فینال اول لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ بین تیم‌های آینده سازان تهران و گلنور اصفهان امروز در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد.   در این دیدار تیم آینده سازان با نتیجه ۸۰ بر ۷۶ به برتری رسید و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد.   فینال دوم این مسابقات جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ و فینال سوم (در صورت نیاز) یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش