Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@03:31:43 GMT

شهروندان، پشت دیوار بی مهری تاکسی های پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۱۴۲۸

شهروندان، پشت دیوار بی مهری تاکسی های پایتخت

باوجود بارش برف سنگین در معابر شمالی پایتخت، خیلی از تاکسی‌ها در محل‌هایی که باید باشند، نبودند و شاهد ازدحام مسافران در سطح شهر هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد رازقی با اشاره به آخرین وضعیت معابر پایتخت گفت: بیشتر گیر ترافیکی در بخش غربی است. در ابتدای صبح در شمال غرب و شمال به دلیل اینکه بارندگی شدید بود در چندین نقطه انسداد داشتیم اما با امدادرسانی به موقع، مسیر باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر تمامی معابر پایتخت باز هستند. در هیچ محوری گره ترافیکی نداریم اما شاهد ترافیک سنگین در اکثر محورها هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در بزرگراه شهید همدانی، شهید خرازی، شهید همت، حکیم و نواب بار ترافیکی سنگین گزارش شده و همچنین در آزادراه شهید فهمیده هم بار ترافیکی سنگین است تنها دلیل این ترافیک سنگین هم بارش برف و باران و لغزنده بودن معابر است.

وی افزود: اولین توصیه‌ای که به شهروندان دارم این است که اگر کار ضروری ندارند از خودروی شخصی استفاده نکنند. همچنین ایمنی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ رازقی یادآور شد: رانندگان در شرایطی که معابر لغزنده است از تغییر مسیر ناگهانی اجتناب کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت تأکید کرد: برای تردد در معابر شمالی، رانندگان می‌بایست حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با گلایه از عدم همکاری تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی با انبوه مسافران، تصریح کرد: متأسفانه تاکسی جوابگو نبوده و خیلی از تاکسی‌ها در محل‌هایی که باید باشند، نبودند و شاهد ازدحام مسافران در سطح شهر هستیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از ترافیک سنگین دیشب جاده شمال

به گزارش پارس نیوز ، با توجه به تعطیلی روزهای آخر هفته و روز شنبه مسیرهای منتهی به شمال دیروز شاهد ترافیک سنگینی بودند.

عکسی از ترافیک سنگین جاده هراز در مسیر جنوب به شمال، محدوده آب‌اسک، گویای سنگینی ترافیک دیشب است.

 

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • فیلم | آبگرفتگی معابر ایلام در پی بارش شدید باران
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • عکسی از ترافیک سنگین دیشب جاده شمال
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها