Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهاجم گلزن لاتزیو امید اول کفش طلا در این فصل اروپا به شمار می آید.
به گزارش آریا، در هفته بیستم سری آ، لاتزیو در خانه سمپدوریا را در هم کوبید تا به یازدهمین پیروزی متوالی خود برسد. چیرو ایموبیله نیز با هت‌تریک خود در این دیدار، 23 گله شد تا علاوه با بیشتر کردن فاصله‌اش با رونالدو، همچنان آقای گل لیگ‌های معتبر اروپا بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لاتزیو در فصل جاری عملکردی فراتر از انتظار داشته و با تنها سه امتیاز اختلاف با صدر جدول، یکی از مدعیان قهرمانی سری آ در کنار یوونتوس و اینتر به شمار می آید. اما بی شک در روند نتایج درخشان تیم سیمونه اینزاگی، چیرو ایموبیله نقش مهمی ایفا کرده است. بیانکوچلستی امروز موفق شد با پنج گل سمپدوریا را مغلوب کند و چیرو ایموبیله با ثبت هت تریک نمایش فوق العاده ای در این بازی داشت. چیرو ایموبیله حالا با به ثمر رساندن 23 گل در 19 بازی، نه گل بیشتر از کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو زده و بخت اول کفش طلای ایتالیا به شمار می آید. اما در اروپا نیز اوضاع بر وفق مراد این ستاره ایتالیایی است و او در جدول گلزنان اروپا نیز رتبه اول را در اختیار دارد.
لیونل مسی نیز این فصل در لالیگا تا به حال موفق به زدن 13 گل شده و شاید تنها رابرت لواندوفسکی با 19 گل، بتواند رقیبی جدی در مسیر فتح کفش طلا برای چیرو ایموبیله به شمار آید. گونسالو ایگواین در فصل 16-2015 موفق شد با به ثمر رساندن 35 گل، رکورد بیشترین تعداد گل را در تاریخ فوتبال ایتالیا در یک فصل از آن خود کند و به نظر می رسد با توجه به ماندن تقریبا نیمی از بازی های فصل، چیرو ایموبیله شانس بالایی برای رسیدن به این رکورد داشته باشد.
حالا ماشین گلزنی ایتالیایی از 19 بازی این فصل در سری آ، 23 گل به ثمر رسانده و همچنین 6 پاس گل ثبت کرده که آماری خیره کننده است. لاتزیو در کنار یوونتوس و اینتر، مدعی کسب اسکودتو در این فصل است. ایموبیله پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت: می خواستیم نیم فصل دوم را خوب آغاز کنیم و نباید هیچ حریفی را دستِ کم بگیریم؛ مخصوصا که سمپدوریا در فرم خوبی بود. توانستیم خیلی زود بازی را برای خودمان در مسیر درستی قرار دهیم. از هم تیمی هایم تشکر می کنم که مرا در موقعیت گلزنی قرار می دهند؛ بخشی از گل های من همیشه به خاطر آنهاست.  
لاتزیو حالا 11 پیروزی متوالی در سری آ کسب کرده و در تاریخ این باشگاه، این یک رکورد به حساب می آید: خیلی مهم است که مغرور نشویم و فانتزی فکر نکنیم. هر روز در تمرینات به یکدیگر همین را می گوییم. هدف ما این است که همینطور ادامه دهیم تا سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. اگر در حالی که 7-8 بازی از فصل باقی مانده بود، هنوز در این جایگاه بودیم، می توانیم به اسکودتو فکر کنیم اما فعلا هدف ما فقط سهمیه است.  
هیگواین در فصل 2015-2016 با زدن 36 گل، رکورد گلزنی تاریخ سری آ را شکست و ایموبیله می تواند صاحب این رکورد باشد: فقط پیپیتا چنین رکوردی ثبت کرده است. بنابراین بسیار دشوار است اما با این هم تیمی ها، هواداران و نگرش تیم، امیدوارم به گلزنی ادامه بدهم.
چیرو ایموبیله مهاجم ملی پوش لاتزیو با به ثمر رساندن 23 گل بالاتر از روبرت لواندوفسکی، تیمو ورنر و جیمی واردی، در صدر فهرست کفش طلای اروپا در فصل 2019/20 قرار دارد. چیرو ایموبیله با گلزنی در بازی های اخیر، از تعطیلی بوندسلیگا حداکثر استفاده را برای بازگشت به صدر جدول کرد. عملکرد فوق العاده کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر موجب شده به رده هفتم مشترک جدول گلزنان صعود کند. مارکوس رشفورد نیز دیگر بازیکنی است که با درخشش طی هفته های اخیر به جدول بهترین های کفش طلا اضافه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عملکرد خیره کننده ایموبیله لاتزیو کفش طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید