Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:10:26 GMT

کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۱۷۵۹

کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق حین اجرای طرح بازدید و بازرسی از انبارها و باراندازهای محدوده شهرری خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ نعمت الله علیپور اظهارکرد: در راستای اجرای طرح بازدید و بازرسی از انبارها و باراندازهای محدوده شهرری در بازدید انباری مشاهده شد یک دستگاه کانتینر ۴۰ فوت با مشخصات معلوم اقدام به تخلیه ظروف آشپزخانه کرده است و در بررسی مشخص شد که کالاها می‌بایست از طریق مرز چذابه به کشور عراق منتقل می‌شد و دارای پلمب گمرکی بوده و به صورت غیر قانونی در محل انبار تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت افزود: دو دستگاه تریلر ۴۰ فوت ترانزیت با پلمب گمرکی کشف، توقیف و مقادیر متنابهی انواع ظروف آشپزخانه شامل ظروف شیشه‌ای و کریستال خارجی به شرط صادرات از محل یک فقره پروانه گمرکی انجام شده بود و اقلام کشف شده توسط ۲۱ دستگاه کامیونت کرایه‌ای به مقر پلیس منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: علت اصلی توقیف دو دستگاه تریلر به جهت انحراف از مسیر اصلی به ظن قاچاق برابر ماده ۳۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان یافته صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی در پایان گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان