Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@10:04:26 GMT

تشکیل ۱۶ گروه «همیار» در بهزیستی لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۱۹۰۶

تشکیل ۱۶ گروه «همیار» در بهزیستی لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: در قالب ۱۶ گروه «همیار»، در حال حاضر ۷۵ زن سرپرست خانوار لرستان در استان مشغول به کار شده‎اند.

به گزارش ایکنا از لرستان، فاطمه‎زهرا توکلی، مدیرکل بهزیستی لرستان، شامگاه شنبه، بیست و هشتم دی‎ماه، در جمع خبرنگاران، گفت: باتوجه به این‎که استقلال مالی برای بانوان سرپرست خانوار از اهمیت بسزایی برخوردار است تشکیل گروه‌های «همیار» به منظور فراهم آمدن زمینه اشتغال برای این قشر در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که با بهره‎گیری از تجارب اساتید، زمینه ورود بانوان سرپرست خانوار به بازار کار فراهم شده‎ است، ادامه داد: در قالب ۱۶ گروه «همیار»، در حال حاضر ۷۵ زن سرپرست خانوار لرستان در استان مشغول به کار شده‎اند.

مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد: تلاش ما بر این است که تا پایان سال این گروه‌های «همیار» را به ۲۰ مورد افزایش دهیم، همچنین از تاسیس سه مرکز توانمندسازی کودک و خانواده در لرستان خبرداد و اظهارکرد: سازمان بهزیستی به‌عنوان یکی‌از مجموع ۱۲ دستگاه اجرایی متولی ساماندهی کودکان کار در دو سال گذشته اقدام به تأسیس سه مرکز توانمندسازی کودک و خانواده در سطح دو شهرستان خرم‌آباد و بروجرد کرده است.

وی افزود: در این مراکز حدود ۳۵۰ کودک از خدمات مددکاری، روانشناسی، آموزشی، برنامه‌های اوقات فراغت، کمک‌های آموزشی، تحصیلی و مادی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی لرستان اضافه کرد: علاوه‌بر آن بحث توانمندسازی خانواده به‌عنوان یک اصل ضروری در بحث توانمندسازی خانواده در نظر گرفته شده که در این راستا سال‌جاری موفق به راه‌اندازی کارگاه خیاطی مادران کودکان کار در شهرستان خرم‌آباد شده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی مدیرکل بهزیستی لرستان گروه همیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت

گروه موسیقی «همنوازان باربد» به خوانندگی حشمت رجب‌زاده ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، گروه موسیقی «همنوازان باربد» به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب‌زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر نظیر «روزگار آشنایی»، «دل سر به هوا»، «ای دوست»، «رنگ شادی»، «نازارم» و «دالکه» است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)، محمد انوری (کمانچه آلتو)، مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)، محمد یخچالی (سنتور)، میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)، سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)، ماهور زمانه‌پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان