Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی هندبال مردان می‌گوید تیم ایران در بازی با بحرین شایستگی برد را داشت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله گروهی قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی با پیروزی مقابل نیوزلند و شکست برابر بحرین به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله حذفی شد. ایران در این مرحله با تیم‌های قطر، کره جنوبی و کویت هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا و در مورد شکست نزدیک ۲۰ بر ۲۲ مقابل بحرین گفت: مقابل تیمی با تجربه و قهرمان انتخابی المپیک بازی کردیم اما شایستگی و استحقاق برد را داشتیم. با این که روی برخی از بازیکنان‌مان  فشار بود و خوب هم کار کردیم اما متاسفانه در نهایت بازی را واگذار کردیم.

او در مورد بازی اول تیم مقابل نیوزلند بیان کرد: با توجه به این که روز اول را استراحت داشتیم، شاهد بازی بحرین و نیوزلند بودیم که بحرین تفاضل گل ۲۹ را از نیوزلند گرفت بنابراین سعی کردیم در بازی با نیوزلند ترکیب اصلی خود را در بازی نشان ندهیم و به تفاضل گل لازم هم برسیم تا در صورتی که بازی با بحرین مساوی هم می‌شد به عنوان صدرنشین بالا برویم.

سرمربی تیم ملی افزود: مقابل نیوزلند به جز چند نفر از سایر بازیکنان اصلی‌مان استفاده نکردیم و بازیکنان جوان‌مان را به کار گرفتیم که خوشبختانه توانستیم با اختلاف ۳۲ گل پیروز شویم و نسبت به بحرین تفاضل گل بهتری به دست بیاوریم.

حبیبی در مورد بازی با بحرین گفت: مطابق با پیش‌بینی‌های‌مان مقابل بحرین بازی سختی را داشتیم. این تیم در چند دوره اخیر مسابقات قهرمانی جهان، نماینده آسیا بوده است و در انتخابی المپیک هم مقام اول را به دست آورد تا تنها نماینده آسیا در المپیک ۲۰۲۰ باشد اما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و نتیجه‌مان نزدیک بود. می‌توانستیم نتیجه را جبران کنیم و حتی چند گل بیش‌تر هم بزنیم اما متاسفانه در دقایق پایانی و با انجام چند اشتباه بازی را واگذار کردیم.

او در ادامه افزود: در نیمه اول اشتباهات داوری تا حدودی اذیت‌مان کرد اما در نیمه دوم خوب بود و ما هم عملکرد خیلی خوبی را در دفاع و حمله داشتیم. آقای حیدری‌راد، دروازه‌بان تیم ملی خیلی خوب ظاهر شد و ضمن استفاده از چند بازیکن جوان‌تر، همه عملکرد خیلی خوبی را داشتند. امیدوارم که در بازی‌های بعدی اتفاقات خوبی بیفتد.

حبیبی در مورد مرحله دوم مسابقات و هم‌گروهی با تیم‌هایی چون قطر و کره جنوبی گفت: تیم‌ها در این مرحله فاصله نزدیکی با هم دارند و مهم نیست که با چه تیمی بازی می‌کنیم چون نتایج نزدیک است حتی روز گذشته کره جنوبی نتیجه را به عربستان واگذار کرد که شاید معادله و نتیجه از پیش تعیین شده‌ای نبود.

سرمربی تیم ملی از بازیکنان تیم تشکر کرد و گفت: از زحمات تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها مقابل بحرین نمایش زیبایی از خود به اجرا گذاشتند و امیدوارم که با انگیزه‌ی بهتری در ادامه مسابقات ظاهر شویم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه دوشنبه، ۳۰ دی در اولین بازی مرحله حذفی نقابل کویت که میزبان مسابقات است به میدان می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال تيم ملي هندبال بزرگسالان علیرضا حبیبی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند