Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاندر در خانه حریفش را شکست داد.

طرفدری- در چارچوب رقابت های لیگ بسکتبال NBA، دو تیم اوکلاهاما سیتی تاندر و پورتلند تریل بلیزرز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی 119 بر 106 اوکلاهاما سیتی تاندر به پایان رسید.

کوارتر اول این بازی با نتیجه 32 بر 24 به سود تاندر به اتمام رسید. در کوارتر دوم اما بازی پایاپای و نزدیک به هم بود و پورتلند 33 بر 32 پیروز شد تا نیمه اول با نتیجه 64 بر 57 به سود تاندر به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر سوم بازی با پیروزی 23 بر 20 تاندر به پایان رسید و در کوارتر چهارم تاندر 32 بر 29 پیروز شد و در نهایت اوکلاهاما سیتی تاندر با نتیجه 119 بر 106 بازی را به سود خود تمام کرد.

دیمین لیلارد از پورتلند تریل بلیزرز با 31 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

 

آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور تاندر 51.8% 31.8% 72.2% 59 25 4 5 13 پورتلند 42.9% 37.5% 76.2% 48 11 7 7 12

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی

دو تیم دلسوختگان اهل بیت قم و فولاد هرمزگان در دیداری از هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند. 

با توجه به اینکه که سرنوشت دو تیم از هفته گذشته مشخص شده بود، این بازی بیشتر جنبه‌ تشریفاتی داشت. 

این دیدار که با پیروزی شش بر دو نماینده قم به پایان رسید، گل‌های دلسوختگان را مهدی فتخانی (دو گل)، محسن سابقی، مهدی کبیری، حسین صادقی و محمد جواد سنگتراشان به ثمر رساندند. 

دلسوختگان با این پیروزی شش امتیازی شد و با رده سومی به کار خود پایان داد.

همچنین نماینده هرمزگان که صعود خود را قطعی کرده بود، با این شکست و با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

گزارش از امیرحسین نیکوسخن

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • پرچم پرسپولیس به آلیانز آرنا رسید؛ یادگاری پیش از بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ! + عکس
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم