Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم ملی ولز می‌گوید شیاطین سرخ نباید در هیچ مسابقه‌ای، خود را از حریف پایین‌تر بدانند. 

طرفداری- در آستانه تقابل لیورپول-منچستریونایتد در هفته بیست و سوم لیگ برتر، دنیل جیمز قبول نمی‌کند که تیمش شانس دوم پیروزی در این مسابقه است.

به گزارش سایت گل، در حال حاضر قرمزها با اختلافی 27 امتیازی نسبت به رقیب دیرینه خود که در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد، صدرنشین لیگ برتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شیاطین سرخ تنها تیمی هستند که در فصل جاری لیگ برتر موفق به امتیاز گرفتن از لیورپول شده است. جیمز در مصاحبه‌ای در خصوص بازی امروز گفت:

فکر نمی‌کنم با فکر به این که تیم ضعیف‌تر هستیم، سراغ هیچ مسابقه‌ای برویم. همیشه همین روند پا بر جا بوده است و چیزی است که از روز اول حضورم در اینجا یاد گرفتم. ما یونایتد هستیم. کار سختی در پیش داریم ولی دید مثبتی به آن خواهیم داشت. تنها تیمی هستیم که از آن‌ها امتیاز گرفته است و سرشار از امید به استقبال این بازی خواهیم رفت. فقط باید همان کاری را انجام بدهیم که دفعه قبل انجام دادیم. در آن بازی بد شانس بودیم که حریف توانست در دقایق پایانی به گل برسد. بدون هیچ ترسی راهی زمین آن‌ها می‌شویم.

اگرچه یونایتد در فصل جاری از بی ثباتی رنج می‌برد، آن‌ها نسبت به دیدار رفت رشدی نسبی را تجربه کرده‌اند. جیمز در ادامه عنوان کرد:

آخرین مرتبه که با آن‌ها بازی کردیم، فقط یک امتیاز با منطقه خطر فاصله داشتیم و از همه طرف تحت فشار بودیم. بازیکنان تیم با وجود این که بازی را فوق العاده مدیریت کردند، باید آن فشار را حس کرده باشند. قطعا این بار اعتماد به نفس بیشتری داریم. خوب دفاع کردن، همیشه بنیان هر تیمی است. ما تابستان گذشته بخش اعظمی از پول خود را صرف به خدمت گیری آرون ون بیساکا و هری مگوایر کردیم چرا که نیاز داشتیم بهتر دفاع کنیم و همچنین کنترل بازی‌ها را به دست بگیریم. هری بازیکنی مقتدر است که در کار با توپ خونسرد عمل می‌کند. باید نسبت به بازی قبلی مقابل لیورپول، در کار با توپ بهتر عمل کنیم. برای بازی کردن در خانه آن‌ها باید شجاع بود.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته

هفته دوم سوپر لیگ کاراته آقایان امروز برگزار و دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین این رقابت‌ها تا پایان هفته دوم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، هفته دوم هجدهمین دوره رقابت‌های سوپرلیگ کاراته آقایان امروز (چهارشنبه -  12 اردیبهشت ماه) با برگزاری چهار دیدار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

12 کاراته‌کا در انتخابی مرحله دوم تیم امید بانوان



نتایج هفته دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:
دانشگاه آزاد اسلامی 19 - پاس فراجا 9
دانشگاه آزاد اسلامی 22-  توسعه نیشکر خوزستان 6
پاس فراجا 22 - آوای رزم WMMF  شش
پاس فراجا  صفر - بیمه تعاون 28

رده‌بندی هجدهمین دوره سوپرلیگ کاراته آقایان تا پایان هفته دوم به شرح زیر است:
1- تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 4 مسابقه؛ 12 امتیاز تیمی و 85 امتیاز انفرادی
2- تیم پاس فراجا با 5 مسابقه؛ 9 امتیاز تیمی و 75 امتیاز انفرادی
3- تیم بیمه تعاون با 2 مسابقه؛ 6 امتیاز تیمی و 53 امتیاز انفرادی
4-تیم رعد پدافند هوایی همدان با 2 مسابقه؛ 3 امتیاز تیمی و 27 امتیاز انفرادی
5- تیم توسعه نیشکر خوزستان با 3 مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و 31 امتیاز انفرادی
6- تیم آوای رزم WMMF با 3 مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و 9 امتیاز انفرادی
7- تیم هشتمین خورشید خراسان رضوی با یک مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و صفر امتیاز انفرادی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد