Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به استفاده امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه از نام جعلی برای خلیج فارس در توئیت‌هایی به فرانسوی، انگلیسی و فارسی نوشت: «به جناب ماکرون یادآور می‌شوم خلیجی که در جنوب ایران واقع است، تنها یک نام دارد و آن خلیج فارس است.»

به گزارش فارس وی افزود: «حضور نظامی شما در خلیج فارس به اندازه اشتباه شما در نامیدن آن اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو اشتباه بزرگ، اما قابل جبران است.»

 

به گزارش فارس، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اخیرا در اظهاراتی از عبارت مجعول به جای خلیج فارس استفاده کرده است.

«امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه روز (پنجشنبه) ۲۶ دی ماه از قصد این کشور برای اعزام یک ناو هواپیمابر به منطقه غرب آسیا خبر داد. خبرگزاری «رویترز» به نقل از ماکرون نوشته فرانسه قصد دارد ناو «شارل دو گل» و گروه ضربت همراه آن را از ژانویه تا آوریل در خاورمیانه مستقر کند.

ماکرون در یک سخنرانی به مناسبت سال نو میلادی برای ارتش فرانسه گفت: «این ناو هواپیمابر از ژانویه تا آوریل ۲۰۲۰ از عملیات‌های نظامی Chammal (عملیات فرانسه برای مبارزه با گروه تروریستی داعش) حمایت خواهد کرد و پس از آن روانه اقیانوس اطلس و دریای شمال خواهد شد.»

«امانوئل ماکرون» از چندی پیش هم ایده تشکیل ارتش واحد اروپایی را مطرح کرده و در نخستین گام پیشنهاد کرده بود که ائتلافی دریایی متشکل از کشورهای اروپایی و شرکای این کشورها تشکیل شده و در خلیج فارس گشت‌زنی کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: موسوی وزارت خارجه خلیج فارس فرانسه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به انصراف محمد موسوی از تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلاد تقوی رئیس قدراسیون والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمانان ایران حضور پیدا کرد و درباره شرایط این رشته صبحت کرد. 

وی در ابتدا گفت: اول از هم این را باید بگویم که در عرصه فنی سرمربی تیم ملی پس از اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شد به رسانه پاسخگو می‌شود، زیرا که اعتقاد دارم که باید به رسانه‌ها پاسخگو باشیم چون رسانه ذهن جویای جامعه است و باید پاسخگو باشیم.

تقوی در واکنش به انصراف سید محمد موسوی از تیم ملی گفت: من با محمد موسوی صحبت نکردم اما با آقای مرادی  نائب رئیس اول فدراسیون والیبال و سرپرست تیم ملی صحبت کردم، آقای موسوی هم قطعا دلایل خودشان را داشتند، امروز وارد این دلایل نمی‌شوم و کسی که باید راجب جزئیات این تصمیم صحبت کند سرمربی تیم است زیرا که مباحث فنی هم در این انصراف وجود دارد.

در آخر رئیس فدراسیون والیبال ابراز نگرانی کرد و ادامه: امیدوارم هرکدام از بچه‌های تیم ملی تصمیمی می‌گیرند مردم را در اولویت داشته باشند و منافع آن‌ها بالاتر از مردم و تیم نباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک