Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: ۸۰ بیمار دیالیزی در شهرستان های شیروان و فاروج تحت پوشش خدمات بخش همودیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شیروان هستند.

دکتر علی آرمیده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۵ بیمار دیالیزی این شهرستان در نوبت پیوند کلیه هستند که هزینه انجام خدمات درمانی و برخی از داروهای گران قیمت برای آنان رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با بیان اینکه از مجموع کل بیماران، ۳۷ نفر خانم و ۴۳ نفر آقا هستند که ۱۱ نفر برای انجام خدمات درمانی از شهرستان فاروج مراجعه می کنند، گفت: ۱۶ تخت دیالیز در این بیمارستان فعال است، که در ۹ ماهه امسال، هشت هزار و ۳۰۵ جلسه دیالیز برای بیماران دو شهرستان انجام شده است.

 

دکتر آرمیده افزود: خیریه مردم نهاد بیماران دیالیزی در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان در زمینه اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به بیماران نیازمند دیالیزی و برگزاری اردوی تفریحی در تابستان امسال فعالیت های خوبی داشته است.

 

وی گفت: با توجه به کمبود تخت های دیالیز این شهرستان و خدمات دهی به بیماران دو شهر، برای رضایت مندی بیماران، دو دستگاه دیالیز به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا شد.

 

به گفته دکتر آرمیده طبق استانداردها هر بیمار دیالیزی به صورت  هفته‌ای نیاز به ۱۲ تا ۱۶ ساعت دیالیز دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طرح ملی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی شیروان دیالیز بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، دکتر پانته آ رمضان‌نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود.

وی افزود: پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی و تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان، خانواده فهیم و نوع دوست بیمار رضایت به اهدای عضو دادند.

وی اضافه کرد: صبح امروز شنبه ۱۵ اریبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عمل جداسازی کلیه ها و کبد این بیمار جهت اهدا به بیماران نیازمند عضو انجام شد.

وی در پایان از خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902929

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری